Onderwerp: Alles wat fout kon gaan op Queensday....
ging ook fout. Voor het eerst een taart samen met mn kleine zusje gemaakt, de avond voor het nodig was, dat alleen al gaf meer stress dan nodig is hahah.
Wat ging er fout? Het eerste biscuit was gemaakt door mn kleine zusje, dit biscuit zag er perfect uit, tot het doorgesneden werd en de hele binnekant nog in het midden soft was. Het 2e biscuit kwam niet omhoog, dus dan beide biscuit de goede lagen gepakt en deze op elkaar gevuld met aardbeienvulling en 4-vruchtenjam, daar kwam weer een fout aan, was vergeten de lagen op te vullen met dijkjes
Uiteindelijk met wat kunst en vliegwerk de taart redelijk strak afgesmeerd, kwam probleem zoveel om de hoek, de taart was te hoog voor mijn kleine koelkast
. Dan maar even bij de buurvrouw plaatsen. 2e deel van de nogal zware klus. De bekleding was door mn zusje bedacht. Mevrouw wou graag de 3 kleuren van de nederlandse vlag als banden om de taart heen en bovenop ook met daar weer een leeuw op.
Wel, bekijk de taart en zie wat er allemaal nog meer fout ging....

(gelukkig was de taart volgens de collega's wel heeeeerlijk, geloof ik zelf ook wel, want hij was uiteindelijk 20 cm hoog en 30 cm doorsnede maar binnen 7 min had ik alleen een lege taartschaal voor mn neus
)
regio Zaanstad / 't Gooi / Arnhem / Zevenaar