1

Onderwerp: En weer een verslaafde

Hallo allemaal, ik ben Saskia, 35 jaar en samenwonend in Den Haag. Doordat ik mijn favoriete hobby helaas op een laag pitje heb moeten zetten (schrik niet, dat is kustvissen...), ben ik door mederugpatiënten besmet met het taartvirus.

Ik heb nu al een paar workshops gevolgd: cupcakes en basistaart. Zaterdag 1 mei ga ik voor de puzzeltaart en heb er nu al weer onwijs veel zin in . Ook heb ik al wat bestellingen binnen  :s  Als dat maar goed gaat komen  :rolleyes:

Maar goed, ik wil jullie wel alvast bedankt voor alle leuke ideeën, tips etc die ik op dit forum al heb gevonden. Helemaal perfect gewoon!

Groeten,
Saskia

Groetjes van Sas

2

Re: En weer een verslaafde

welkom, is inderdaad een hele overstap van kustvissen naar taarten. Je kan altijd een vistaart maken  ;)
Kijk ook links bij de FAQ (veel gestelde vragen) en gebruik de zoekfunctie om vanalles op te zoeken

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

3

Hoi Cathy,

Eerst komt Calimero en daarna ga ik aan de slag met de vistaart (die stond dus al in de planning  :lol:

Bedankt voor je tips, aangezien ik hier al een tijdje (lees maand :o ) aan het rondsnuffelen was, had ik het al gevonden. Maar het hele forum heb ik nog niet uitgeplozen hoor, er staat zooooo veel op  :D

Groetjes van Sas

4

Welkom, welkom

Hieperdepiephoera
Weer iemand aan dit leuke virus verslaafd  :thumb:

the things  that make me different
are the things that make me

5

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

6

welkom op dit gezellige forum en veel plezier met alles wat je nog gaat maken :Y

7

Dank voor jullie leuke verwelkomingen :Y

Groetjes van Sas