1

Onderwerp: En weer een groentje erbij...

Hallo allemaal !

Mijn naam is Annelies, 33 jaar en moeder van 2 heerlijke dochters van ruim 3 (bijna 4) en 1,5 (bijna 2) jaar.
Al wekenlang kom ik (bijna) dagelijks op deze site, omdat ik het in mijn hoofd kreeg een lekkere taart voor mijn oudste dochters 4e verjaardag te maken.
Ik dacht het lekker simpel te houden: taart bakken met wat leuks erop.
Had ik deze site maar nooit gevonden, zeg.. ik vind hem helemaal geweldig en wat een prachtige taarten zijn er van jullie te zien !
Na heel veel getwijfel of ik het ook zou kunnen, en in mijn hoofd de mooiste taarten te hebben gemaakt, heb ik vanavond de knoop maar doorgehakt en mijn 1e bestelling geplaats.
Ook ik hoop mijn dochter te kunnen verassen met een mooie taart !
En 3x raden van wie ?
Dora.........
Gelukkig heb ik veel how to's gelezen en genoeg inspiratie opgedaan, waardoor ik goede hoop heb gekregen !
Dank aan de Dora-taarten-maaksters !

Ik hoop nog vaak op de site te komen, mooie ideeën op te doen en met jullie hulp hoop ik ook hele mooie taarten te gaan maken !

Groetjes, Annelies

2

Re: En weer een groentje erbij...

Welkom Annelies,je eerste stap gezet daar krijg je vast geen spijt van we zijn de leukste club van heel Nederland.Maar ik moet je wel waarschuwen het werkt zo verslaaaaaaaaaaaafend. :Y Door veel te lezen en FAQ en how to's leer je ook heel veel en eens een workshop doen dan gaat er een wereld voor je open. :thumb:

groetjes van Ann

3

Welkom op het forum, en heel erg veel bakplezier.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

welkom en zeker de taart voor je dochter posten!Kijk ook links bij de FAQ (veel gestelde vragen) en gebruik de zoekfunctie om vanalles op te zoeken

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day