1

Onderwerp: icing-print niet te snijden?

Goedemorgen

Ik heb gisteren een taart gemaakt waarvoor ik een print op icing had laten drukken
Nu had ik hem op de taart gedaan maar met het snijden brak de print helemaal is dit normaal?
En met welk eetbaar papier heb je dit niet?

Groetjes Corine

2

Re: icing-print niet te snijden?

Ik werk meestal niet met afdrukken. Maar pasgeleden wilde iemand toch een afdruk en ik kende niemand in de buurt, ik moest deze nl snel hebben. Ik ben toen naar 'Supervlaai' gegaan en daar alleen een afdruk besteld. Deze was van marsepein. Deze heb ik op de al beklede taart gelegd.

3 Laatst bewerkt door jolanda80 (02-05-2010 19:37)

ik gebruik frostings en die moet je goed ingepakt houden anders drogen ze uit en zijn ze idd ok breekbaar denk  dat dit ook geldt voor icings.
ik knip altijd me frostings en ze breken nooit alleen als ze dus droog zijn.

4

Ik gebruik ook frosting, en dat kan inderdaad nog wel eens breken als de taart wordt aangesneden of, als het kleine plaatjes zijn, helemaal eraf getrokken worden.. Goed snijden (dus niet het mes naar beneden trekken, maar echt zagen) helpt wel, en als ze droog zijn, dan breken ze inderdaad echt in stukjes.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me