1

Onderwerp: cursus PME met certificaten??

Hoi hoi,

Even vraagje. Wat vinden jullie het toevoegen als je de PME cursus volgt. Geen idee of er verschil in cursussen is, maar ik bedoel dus een cursus in 5 modules waarbij je een certificaat haalt en Master in PME bent, en dus zelf ook die cursussen mag gaan geven. Zo heb ik het begrepen hoor, dus als het ander is hoor ik het graag....

Twijfel nog een beetje, omdat het vrij kostbare cursussen zijn (wat kosten ze bij jullie eigenlijk) en wanneer levert zoiets echt zijn geld wel weer op? Wat is jullie mening?? Wie heeft hem en heeft het veel toegevoegd??

Hoor graag meningen en reakties.

gr. Susan

taartelijke groetjes ;-) Suus

2

Re: cursus PME met certificaten??

suusje2308 schreef:

Hoi hoi,

Even vraagje. Wat vinden jullie het toevoegen als je de PME cursus volgt. Geen idee of er verschil in cursussen is, maar ik bedoel dus een cursus in 5 modules waarbij je een certificaat haalt en Master in PME bent, en dus zelf ook die cursussen mag gaan geven. Zo heb ik het begrepen hoor, dus als het ander is hoor ik het graag....

Het kan zijn dat ik wat heb gemist hoor, maar bij PME krijg je bij 3 modules een certificaat en als je alle 3 de certificaten hebt, krijg je het master certificate; maar dat betekent niet dat je zelf PME cursussen mag geven, daar moet je weer de instructor-courses voor volgen.

Ik vind PME de moeite waard, maar het hangt er natuurlijk wel van af wat je ermee wilt doen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

oh oké, het is mij vertelt wat ik al zei, dat je dan wel die cursussen mag gaan volgen. Ik ben dat niet van plan hoor maar dat had ik wel begrepen.

Vond je het leuk om te doen??

ehm.... de rubriek Vraag&Aanbod workshops is voor vragen om een workshop en niet vragen over een workshop.

[move]----> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

oeps sorry,  :o

6

Ik ben module 1 aan het volgen en vind het heel leerzaam.
Het is niet zo dat als je je master certificaat hebt dat je dan cursusen in PME mag geven daar komt veel meer bij kijken!

7

ik had ook begrepen als je ze alle drie hebt dat je er dan cursus in mag geven maar je kunt ook workshops geven zonder de de pme als je er goed in bent want er zijn zoveel verschillende manieren om bepaalde technieken te leren zo als puzzelen en boetseren het is misschien leerzaan maar echt leren doe je door te doen

8

elisabeth schreef:

ik had ook begrepen als je ze alle drie hebt dat je er dan cursus in mag geven

Ik weet heel erg zeker dat dat niet zo is :) Hoe intensief de cursussen zelf ook al zijn, het géven ervan houdt toch echt nòg meer in.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

en wat moet je dan halen om wel les te mogen geven weet jij  dat ? ben er wel nieuwschierig naar buiten de 3 pme modulles

10

elisabeth schreef:

en wat moet je dan halen om wel les te mogen geven weet jij  dat ? ben er wel nieuwschierig naar buiten de 3 pme modulles

Dan moet jij de PME International Teacher Training Seminar doen.. wat volgens mij alleen in Engeland kan.

11

ja klopt heb net gekeken maar moet je wel eerst alle drie gehaald hebben en dan kun je de teacher gaan halen