Re: hippe retro bruidstaart
Ooooooh WAUW!! Ongelooflijk knap!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hippe retro bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ooooooh WAUW!! Ongelooflijk knap!
heel erg apart en hartstikke mooi, wat een werk al die stippies!
Wel heel gaaf gedaan!
gaaaaaaf! gaver dan gaaf kan haast niet, ik ben zelf ook into retro, en dit zou zoooo wat voor mij zijn toppie, die appels ook hoe kóm je er op
Heel apart, helemaal mijn smaak! Die appels zijn echt superleuk zo boven op.
Het receptje van de appels
Benodigdheden voor 4 personen
1kg suiker 300gr zuiver water (flessenwater) Rode kleurstof Appels
Bereiding
- Suiker en water mengen en op vuur verwarmen tot 150 graden - Tijdens het opwarmen niet roeren zodat de suiker egaal kan smelten (ongeveer 7 minuten) - Controleer of de temperatuur juist is door een lepel suikersiroop te nemen en onder te dompelen in koud water - Als het dan de gewenste dikte heeft dan neem je de pot met suikersiroop en laat hem afkoelen door in koud water te zetten - Dan doe je de kleurstof erbij en nog een klein beetje roeren OPGELET: dit is geldig als je kleurstof van bij de patissier gebruikt. Indien je kleurstof gebruikt die reeds water bevat, dan moet je de kleurstof een minuut laten meekoken alvorens je de suikersiroop afkoelt.
Tips
1. Suiker en water exact afmeten 2. Niet roeren 3. Proper water gebruiken
Geweldig, die laag met die stipjes en wat leuk die appels bovenop!
wow, helemaal te gek!!!!!
Het receptje van de appels
![]()
Benodigdheden voor 4 personen
1kg suiker 300gr zuiver water (flessenwater) Rode kleurstof Appels
Bereiding
- Suiker en water mengen en op vuur verwarmen tot 150 graden - Tijdens het opwarmen niet roeren zodat de suiker egaal kan smelten (ongeveer 7 minuten) - Controleer of de temperatuur juist is door een lepel suikersiroop te nemen en onder te dompelen in koud water - Als het dan de gewenste dikte heeft dan neem je de pot met suikersiroop en laat hem afkoelen door in koud water te zetten - Dan doe je de kleurstof erbij en nog een klein beetje roeren OPGELET: dit is geldig als je kleurstof van bij de patissier gebruikt. Indien je kleurstof gebruikt die reeds water bevat, dan moet je de kleurstof een minuut laten meekoken alvorens je de suikersiroop afkoelt.
Tips
1. Suiker en water exact afmeten 2. Niet roeren 3. Proper water gebruiken
Bedankt voor het recept. Ik ga het zeker proberen:) Ben er dol op.
Nooit gedacht dat appels als topper zo ontzettend mooi zouden zijn... Wat een super mooie en originele taart ! Er zit heel wat werk in de stippen, maar je hebt er wel echt eer van
.
ik vind hem geweldig, mag ik hem opslaan voor inspiratie??
ik vind hem geweldig, mag ik hem opslaan voor inspiratie??
tuurlijk, blij dat ik anderen inspireer
Heel erg mooi gemaakt,maar wat een werk zal het geweest zijn
Héél gaaf!! Wat een prachtige combi!!!
Leuk die bolletjes
Ik vind het echt een supergave bruidstaart. Ik hou er wel van hoor eens anders dan anders. Helemaal top!
Die is gaaf! En die appels bovenop zijn een super-idee! Krijg spontaan flashbacks naar mijn jongere jaren .
leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hippe retro bruidstaart