1

Onderwerp: that was perfection

ik heb altijd biscuitmix van Soezie gebruikt en kreeg prima biscuits.

Vanochtend wou ik toch het recept gebruiken van het forum omdat ik het eigenlijk onzin vind om 5euro aan een mix uit te geven. Het is net zoveel 'moeite' als 'from scratch' te maken.

Ik heb nog NOOIT zo'n perfecte biscuit gemaakt. Geweldig. Ik heb het natuurlijk nog niet geproefd, maar het ziet er perfect uit, alleen een kleine, kleine bolling (bijna te verwaarlozen).

Een aanrader dus.

2

Re: that was perfection

Hoi Monique,

Heb je dan het recept basisbicuit gebruikt of biscuit 2?

Ik wil het ook een keertje proberen maar ik zie bij mij het spatelen van de bloem de mist in gaan  :s  Ik zie al helemaal voor me dat ik de lucht eruit spatel en dan een baksteen heb gebakken  :lol:

3

basisbiscuit. Wel voorzichtig spatelen (ook al heb je het niet in je, gewoon doen hahaha)

4

Ik gebruik altijd het recept van biscuit 2 en dat gaat hier tot nog toe steeds prima! Krijg ook geen klachten dat het niet lekker zou zijn  O-)  haha

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

5

monique53 schreef:

basisbiscuit. Wel voorzichtig spatelen (ook al heb je het niet in je, gewoon doen hahaha)

Nou misschien ga ik wel een poging wagen. Eerst mijn voorraad funcakes en mijn nieuwe emmer kapselmix van de Sligro opmaken  :s

6

ik bakte eerst ook biscuit volgens het basis recept en dat ging prima maar ik ben toch overgestapt op biscuitmix want dat is net zo lekker mar veeeel makkelijker

7

Ben toch nieuwsgierig geworden en ben opzoek gegaan naar het recept.
Er staat in dat hij op 185 graden gebakken moet worden,maar ik neem aan dat als je met een hetelucht bakt het minder warm moet?
Zoja op welke temperatuur dan,160?
Heb vanmorgen een biscuit gebakken met de funmix en die was ook erg goed gelukt vond ik,of hij lekker is weet ik nog niet :9

If life gives you lemons, make lemonade!