1

Onderwerp: 2 kleuren in 1 laag en geen rechte lijn.....

wie o wie kan me helpen.
Ik zou graag voor morgen een taart maken   bekleed met marsepein en dan in de kleuren wit en blauw ( suzuki) en dan in een soort van ying-yang vorm tegen elkaar.
Hoe ga ik dit doen????
Allebei uitrollen , de ene snijden en dan de ander eroverheen en uitsnijden aan de hand van degene eronder, dan nog even rollen als ze tegen elkaar aanliggen??
Of weet iemand hoe het beter kan/moet???
Graag hulp aub.
de taart staat al afgesmeerd en al te wachten in de koelkast.
groetjes kelly

Re: 2 kleuren in 1 laag en geen rechte lijn.....

ik heb ff gegoogeld voor het logo, maar waarom doe je de S niet op de taart leggen? Lijkt mij de makkelijkste oplossing.

En als je de taart in 2 kleuren wilt hebben, dan idd de 1e laag uitrollen, recht afsnijden en op je taart, en daarna de 2e laag erover.

Ik denk niet dat je nog kan rollen als het `marsepein` al op de taart ligt... dan misschien een reepje zwart ertussen als het niet mooi recht is.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Re: 2 kleuren in 1 laag en geen rechte lijn.....

haihai
bedankt voor je antwoord!!
Ik wilde ook niet rollen op de taart hoor, hihihi
Nee ik dacht snijden in vorm. de ander erover en ook snijden in de juiste vorm. Dan de 2 vormen tegen elkaar en nog een keer rollen.en dan pas op de taart leggen.
Het logo suzuki kan ik niet doen want heb al verschillende dingen die op de taart komen en dan zie je het logo niet meer. Ik wilde wel graag dan met de kleuren van suzuki werken.
groetjes