1

Onderwerp: kettingtaartje nr 27 someren-weert

ik liep een beetje achter met 't maken en plaatsen van deze foto, maar bij deze :) ik wilde graag weer eens oefenen met icing, dus vandaar de streepjes! (ik heb nog wel wat oefening nodig  :/) en 't bordeauxrood viel een beetje hard uit vond ik... maar op zich zag ie er best wel leuk uit!

http://94.100.122.121/940750001-940800000/940777601-940777700/940777623_5_azFo.jpeg

groetjes,
Yvonne

Re: kettingtaartje nr 27 someren-weert

prachtige rozen hoor...  de icing was misschien een beetje te dun? ik heb me er nog niet aan durven wagen; ondanks dat ik alles in huis heb  :D
welke kleur heb je gebruikt?  ik lees steeds dat het moeilijk is om de goede kleur bordeaux te krijgen

liefs marieke

3

hij was al een stuk dikker dan eerst, maar ik heb niet zoveel fatsoenlijke dunne spuitmondjes, en er zaten een paar klontjes in waardoor ik iedere keer moest stoppen met spuiten... niet handig  :s

kleur rozen: voorgekleurde rode fondant, aangevuld met burgundy van americolor.
icingkleur: red van wilton, aangevuld met burgundy van americolor.

tip hier van de medeforumleden. het viel me trouwens mee dat de icing ook redelijk dezelfde kleur heeft gekregen als de rozen, want het is toch weer ander spul!

oh en bedankt voor je compliment over de rozen :D

hey cool! dat is snel... ik ga die burgundy eens meebestellen dan! als ik moed genoeg verzameld heb ga ik ook echt eens icingen...  :Y

liefs marieke

5

jah he :D ik zat toevallig nog achter de computer :)

burgundy alleen is echt een afschuwelijke kleur roze, dus je bent daar alvast voor gewaarschuwd.

en ik ben ook nog steeds geen icing-fan, maarja, je moet wat he ;-)

6

Oefening baart kunst!!!! Aldoende leert men!! Hij ziet er verder heel mooi uit en je hebt hele mooie rozen!
Ik durf er ook nog niet aan met icing en heb absoluut geen vaste hand!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

7

leuk die rozen en tof dat je icing probeert, niet gemakkelijk

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

8

wat een leukerd!!! :D

**Liefs Ilona**

9