1

Onderwerp: Magic Mold.. Help!!

Hoi meiden..

Heb de topics die erover zijn al gelezen, maar heb nog niet het antwoord op m'n probleem..

Hoe krijg je de barbie met benen en al in de taart? Ik heb een iets duurdere sneeuwwitje barbie gekocht en daar kunnen de benen dus echt niet vanaf! Nou ja ze gaan er wel af, maar wil liever een hele pop weggeven..  :+

Zouden jullie de taart bakken en dat het midden er op de een of andere manier uitsnijden? Of gewoon bakken, vullen en de pop overal doorheen duwen?

Vind het nu al een ramp...  :lol:

2

Re: Magic Mold.. Help!!

wat ik begrijp van de meeste is dat ze er een extra kapsel onder doen van een ronde bakvorm.

sommige doen het ook met de mengkom van de kenwood die is dieper mogelijk dat je dan geen extra kapsel nodig hebt

3

Volgens mij kan in de magic mold de barbie gewoon in hoor, dan moet je wel met een appelboor o.i.d. een gat in het midden maken. Bij de wonder mold (wilton) kan dit niet.

4

Oja! Een appelboor.. Dat zou misschien wel gaan..

Ik denk ook wel dat de barbie er helemaal in past.. Alleen lijkt het me zo'n kliederboel als de taart helemaal is gevuld ;)

Ik zie volgens mij weer beren op de weg.. Ga het wel gewoon proberen..

5

ik heb een mold voor barbie of prinsessentaart die is daar voor is echt fijn om mee te werken zit een staaf bij voor het midden dan heb je een gat erin voor de benen