1 Laatst bewerkt door smarianne (29-04-2010 13:25)

Onderwerp: Leve Caya Lynn/ koninginnedag

Eergister haalde ze 30 kroontje koekjes smaak anijs voor traktatie en vanavond de taart. In eerste instantie ook de bedoeling om in dezelfde kleuren als koekjes te houden, oranje geel maar daar ben ik van afgestapt. Geel is goud geworden.
Hij is gevuld met sinaasappelkwark en sinaasappel marmelade.
15 cm fondant en 20 cm marsepein. Dus wel beetje kleurverschil en de marsepein had ik wel wat dikker mogen uitrollen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BZ77WZYE.jpg

2

Re: Leve Caya Lynn/ koninginnedag

sjieke taart mooi

Lekker feestelijk rond.....

3

mooi dat goud met oranje

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

Ik vind hem heel mooi!

5

Errug koninklijk! Heel mooi gedaan  :) . Alleen gruwel ik wel bij het idee van de vulling, maar das omdat ik niet bepaald van sinaasappel hou (en dat is licht uitgedrukt, haha). Maar het maakt de taart niks minder mooi hoor  :thumb:

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

6

Goeie keus, dat goud! Leuk met die tulpen en het  rood/wit/blauwe lint. Niks van te zien, dat het marsepein dikker zou mogen......Ik heb het zelf ook: rol dun uit maar voor het strakke zou ik wat  dikker mogen gaan (maar ja, dat is dan weer minder lekker  :/ ).
Kortom: helemaal goed je taart!

Groet, Jolanda

7

leuke verjaardagstaart/koninginnedagtaart.
kom even in de sfeer ondanks het weer....

groetjes Ymie

8

NIce!

Heb je de vulling zelf ook al eens geproefde?
Ik heb hier ook sinaasappelmarmelade en dat lijkt me eigenlijk vies [houdt niet van bitter]. Valt het mee?

9

Ik zelf lust wel sinaasappel marmelade, voor het eerst geproefd 3 jaar terug alweer bij een spaanse vriendin 's ochtends bij een ontbijtje. Vond het heerlijk. Ga zelf deze taart niet proeven want hij is in opdr8.

Maarrrr....dr zit geen dikke laag marmelade in, heb 1 potje gebruikt in beide taarten en beide taarten zijn 4x gevuld. Dus dunne laagjes marmelade tegenover lekkere laag kwark. Denk zelf dat ie overheerlijkst is.........

10

Hij klinkt mij wel lekker in de oren hoor!
Hij is ook erg mooi geworden, mooi kroontje ook trouwens.

11

Mooie taart hoor......... :)

12

Hij is prachtig en de kleuren knallen er ook lekker vanaf,mooi gedaan :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl