1

Onderwerp: Kettingtaartje nummer 32

Super leuk om hieraan mee te doen!! Zo leer op een leuke manier medebaksters kennen!!! Ik zou voor iedereen zeggen (ook al ben je nog niet zolang bezig) GEWOON MEEDOEN!!!!!
Mijn taartje ging van Terborg naar Petra (sypeyu) in Doetinchem.
We hebben heerlijk buiten gezeten en de drie dames hebben zich prima vermaakt!! De mama's hebben heerlijk kunnen kletsen over....jawel taart!!haha en nog veel meer...
Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Nou goed mijn taartje is gevuld met lemoenbavarios en pralinemouse.
Voor het eerst een crimper gebruikt en roosjes gemaakt. Volgende keer beetje crisco op crimper en dan krijg je misschien geen breukjes in fondant..
Nou ja ik zou zeggen oordeel zelf!!! Tips ivm crimper e.d. altijd welkom!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MHEUDW4Z.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DFNJXLIO.jpg

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

2

Re: Kettingtaartje nummer 32

Mooi, ze was er vast heel blij mee!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

3

:thumb: mooie taart
en geen tips voor de crimper maar lees wel met je mee
heb er 2 liggen maar nog nooit gebruikt :o

4

Wat een mooi taartje!   :thumb:

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

5

Heel leuk gedaan.......... :)

6

Gedurfd! Zomaar iets wegbrengen terwijl je voor het eerst iets gebruikt [de crimper].
Ik kon eerst het leuke van zo'n crimper niet bedenken maar zag een paar filmpjes en vond het toch wel leuk!

7

Mooi hoor!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

8 Laatst bewerkt door sypeyu (29-04-2010 21:48)

Bedankt voor het taartje. Hij was heel mooi en heeel erg lekker
hele frisse vulling waardoor de taart niet machtig aanvoelde lekkerrrmmm :Y  :Y
Heerlijk in de tuin gegeten en de taartjes van Pien zijn niet alleen voor mensen mooi en lekker,
maar ook voor vogels.
Want nadat Pien weg was. lag er nog een beetje taart op een schoteltje van een van de meiden.
En hups daar zat op de tafel een merel (ik heb geloof ik een nest in de tuin, had eerder al wat wollige gevalletjes zien leren vliegen.)
die dacht mm wateen goede taart  pik pik en ging daarmee naar het Jong en echt waar voerde dat taart.
En kwam terug voor de rest van de restjes.
dus ik denk op de foto zetten echt ongelofelijk. Tuurlijk heb je op zo,n moment de batterij toestel low battery. dus nu alleen een vaag foto op mobiel kunnen maken.
Dus Pien het was heel gezellig en ook namens de merels in mijn tuin bedankt voor de  super mooie en lekkere taart

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

9

mooie taart en ik lees lekker voor de merels ook

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

10

Hoe kun je je opgeven om mee te doen met de kettingtaartjes?

11

bluesuus schreef:

Hoe kun je je opgeven om mee te doen met de kettingtaartjes?

Hallo,

De kettingtaart die liep begin 2010, inmiddels is er ook een cupcake ketting geweest en er loopt momenteel een koekjes ketting.
Volgens mij wordt het altijd aangegeven in de rubiek bakken voor anderend en vaak op de begin pagina van dlt aangegeven.
Vaak als je je een keer hebt opgegeven om aan een ketting mee te doen dan krijg je automatisch een email of je weer mee wilt doen aan de ketting die dan weer wordt georganiseerd.
Wat je evt nog zou kunnen doen is Redrose mailen die organiseert momenteel de ketting met koekjes.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

12

Thanks!