1

Onderwerp: wat een geweldige taarten maken jullie!!

Hallo allemaal! Ik ben mireille bijnaam Bo. Ik ben een echte leek op taart gebied (nou ja vooral decoreren, ik maak wel eens een mon chou of zo, maar dat is niet te vergelijken met wat ik hier zie!!) Ik heb afgelopen weekend een workshop gedaan en was meteen enthousiast, maar omdat ik al zoveel hobby's heb, ben ik nog maar niet aan het inkopen geslagen maar aan het internetten en zo kwam ik hier terecht. Ik  heb de computer al een paar keer moeten schoonmaken, vanwege al mijn gekwijl! Wat een prachtige creaties zie ik voorbij komen! Ik hoop dan ook het nodige te leren van jullie en excuses voor als ik "domme" vragen stel.

groetjes van Mireille

2

Re: wat een geweldige taarten maken jullie!!

HIHI, veel plezier met je nieuwst hobby!
Ik spreek uit ervaring, als ik zeg, dat de lieve dames op dit forum je met liefde helpen met al je `domme` vragen.  :D
Wat trouwens nooit domme vragen zijn..!!!
Bak en freubel ze!

zo hééérlijk ontspannend.....

3

veel bak en decoreer plezier :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Welkom op het forum, en veel bakplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

5

Kat81 schreef:

Ik spreek uit ervaring, als ik zeg, dat de lieve dames op dit forum je met liefde helpen met al je `domme` vragen.  :D

we helpen inderdaad met liefde maar liever niet 100x :) daarom raad ik je aan om de zoekfunctie (bovenin) te gebriuken, dan vind je vaak met even zoeken wel een goed antwoord :)
lees ook de FAQ (linkerbalk) eens door daar vind je al heel veel :) zo voorkom je dat je jezelf dom voelt, en dat anderen je moeten doorverwijzen naar de zoekfunctie :)
verder heeel erg welkom op dit leuke en gezellige forum :) en veel plezier en succes met je nieuwe hobby :)

6

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

7

welkom en blijf niet teveel kwijlen!Kijk ook links bij de FAQ (veel gestelde vragen) en gebruik de zoekfunctie om vanalles op te zoeken

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

8

welkom!

Groetjes, Dorothea.

9

Welkom op dit leuke forum!

pluk de dag!