1

Onderwerp: Hallo Allemaal...Ik ben ook nieuw op 't Forum..!!

Hallo Allemaal,

Nou ik wilde mezelf ook maar eens even voorstellen... Ik kom al enige tijd op 't forum maar dan als gast, dus leek 't me nu maar eens tijd worden om mezelf te registreren.!

Ik ben dus Maaike en ben 33 jaar oud, woon in 't uiterste puntje van Zuid-Limburg...een klein boerendorpje, tussen Valkenburg en Maastricht in.!! Ben de trotse mama van 2 hele mooie dochtertjes, de oudste is 7jaar en de jongste word in mei 2.
al enige jaren heb ik als hobby taartjes bakken...wat ik met veel liefde en plezier doe, en op aanraden van familie, vrienden etc ben ik  hier wat verder mee gegaan, ben sinds kort begonnen met de cursus PME...en hoop hierna mezelf als zelfstandig onderneemster op de markt te kunnen zetten...

Nou lieve medebaksters mochten jullie nog vraagjes hebben, schroom jullie vooral dan niet.!! Ik zie jullie berichtjes graag tegemoet.!!

Lieve groetjes van Maaike

2

Re: Hallo Allemaal...Ik ben ook nieuw op 't Forum..!!

welkom!! succes met de pme (staat ook nog op mn verlanglijstje:))

groetjes Nina

3

Welkom op het forum Maaike! ben benieuwd naar je eerste taartje dat je ons laat zien  :)

4

Wat leuk iemand uit het zonnige zuiden!

welkom op dit super gezellige forum !

Heel veel plezier hier! :Y

5

Hoi hoi,

Grappig ik woon zelf in cadier en keer, dus vlakbij jouw.
Merk dat steeds meer mensen aan het bakken slaan in mijn omgeving, grappig!
Ik heb nu denk ik een taartje of 5 gebakken, dus nog een beginner.
Maar vindt het echt super om te doen!
Zoek elke keer wel weer een reden om te bakken  :D ...zo vervelend dat ie ook elke keer weer opgegeten moet worden ;)
Mijn zoon (9), verzint tegenwoordig ook al allemaal redenen waarom we een taart zouden kunnen bakken.

Nou als je die cursus hebt gedaan en je bent van plan om zelf ook andere wat meer te gaan leren....ik sta vooraan in de rij!

heel veel bakplezier!

groetjes Trudy

6

Welkom op het forum! Veel succes met je pme.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

hallo welkom op dit leuke forum :)

nog wat tips over het forum: termen en basis begrippen kun je vinden in de FAQ (linkerbalk) en als je vragen hebt kun je met zoekwoorden zoeken (bovenin de zoekfunctie)

veel plezier en succes

8

welkom en have fun!Kijk ook links bij de FAQ (veel gestelde vragen) en gebruik de zoekfunctie om vanalles op te zoeken

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen