1

Onderwerp: Het begon zo goed

Het kapsel kwam goed omhoog en ik dacht hehe eindelijk de oplossing: ik zet m'n oven niet te hoog en werk de temperatuur dan in fases omhoog! Jammer jammer... de hoge kant was de ene kant, de andere kant was laaaaag en dus moest ik uiteindelijk nog veel wegsnijden om 'm een beetje recht te krijgen.
Was dat maar alles...
Het plaatje lag al klaar die had ik vorige week al gemaakt. Ik had genoeg fondant dus had het niet heel dun hoeven uitrollen maar ja...dat is achteraf gepraat... Het scheurde aan 2 kanten en zat al onder de botercreme dus eraf halen was geen optie meer. :mad:
Het was ook warm en plakkerig en bobbelde!
Uiteindelijk een beetje gerepareerd met wat vlinders erop, plaatje erop, versierd met bloemen en in de doos. Dat laatste zorgde ervoor dat de bovenkant ook helemaal ging rimpelen dus ik laat maar 1 foto zien, want het blijft wel leuk dat Blond.
Voor mij geen fondant meer voorlopig!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8QRVUXNS-D.jpg
De taart was (gelukkig :o ) voor m'n beste vriendin die 't weekend op ons dochtertje had gepast zodat mijn man en ik even samen weg konden.

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

2

Re: Het begon zo goed

Kan me je frustratie goed voorstellen, heb ik ook wel eens [ik wil dan te snel en teveel  :/ ].
Je was het vast allemaal vergeten toen je vriendin jubelde dat de taart zo mooi was ;)

3

jammer dat het niet mee zat.
maar.. hij is wel leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

ik vind m mooi ;)
blond staat nog op mijn lijstje :P
(k heb wel een heeele lange lijst trouwens   :+ )

Enthousiaste groet, Maxime

5

ik vind het een heel leuke taart! en ligt niet aan de fondant maar aan alle dingen die je zelf al had opgenoemd waarom het niet zo is geworden als je zou willen :)

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

6

Ondanks de tegenslagen nog een hele leuke, vrolijke taart hoor  :Y

Groetjes Maji

7

Ondanks alle pech een leuk taartje geworden!

8

Ik ken het gevoel..
Ik kwam eigenlijk ziek uit mijn werk, maar mijn nieuwe bakspulletjes waren binnen.. Dus tja.. wat doe je dan!
Nu had ik teveel beslag gemaakt, dus ipv 2 kleine taartjes werden het er 4...
En toen moest t gebakken worden, stroomde de helft over (gebruikte voor het eerst de biscuitmix.. die rijst dus wel whaha), dus stukken afgesneden.. Het vullen en afsmeren wilde niet en het bekleden was al helemaal een ramp. Iedere keer scheurde alles aan alle kanten en ik kreeg het er niet strak omheen..

Uiteindelijk is er maar 1 gelukt en dat is een mini tietjes taart die ik morgen aan de concierge op mn werk wilde geven... De rest blijft hier maar in de koelkast, voor eigen gebruik. Want de smaak.. die is wel goed :D

Wat niet wegneemt dat ik dit echt een leuk taartje vind!

.. Want taart kan altijd!!

9

Toch vind ik hem wel heel leuk geworden hoor!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

10

hij is harstikke mooi gepuzzeld, jammer dat het zo tegen zat, maar dat heb je prima opgelost

11

na al die tegenslagen toch goed hoor

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen