Onderwerp: vraag over zwitserse room....met/zonder klopfix?
Ik wil zwitserse room maken maar wil graag weten of in de slagroom klopfix moet of dat het ook zonder kan?
Alvast bedankt voor de reacties.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraag over zwitserse room....met/zonder klopfix?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil zwitserse room maken maar wil graag weten of in de slagroom klopfix moet of dat het ook zonder kan?
Alvast bedankt voor de reacties.
Zonder kan, maar dan is hij gewoon minder stevig.
Ik gebruik het altijd, al is het maar voor de zekerheid
Zonder kan, maar dan is hij gewoon minder stevig.
Ik gebruik het altijd, al is het maar voor de zekerheid
Ik heb de slagroom al gemaakt, zou ik daar achteraf dan nog klopfix in kunnen doen?
neen volgens mij gaat dat niet zo goed lukken. klopfix heb je alleen echt maar nodig als je wil spuiten met je slagroom. ik persoonlijk vind room lekkerder zonder de klopfix
Aan Klopfix zit geen smaak,dus het verandert niks aan je room.
Als je de slagroom al geklopt hebt, zou ik t zo laten...anders krijg je toch klontjes..
Iets minder vocht in je banketbakkersroom
en je heb ook een stevige zwitserse room
Op de verpakking van een pakje banketbakkerspoeder staat dat je het water deels kan vervangen door slagroom; zo doe ik dat en dan krijg je heerlijke zwitserse room!
Aan Klopfix zit geen smaak,dus het verandert niks aan je room.
Als je de slagroom al geklopt hebt, zou ik t zo laten...anders krijg je toch klontjes..
er zit inderdaad geen smaak aan maar ik vind dat je room anders smaakt als je het erdoor doet
jup vind ik ook:) dat is hetzelfde zoals ik spaghetti lekkerder vind dan macaroni
...zo zie je maar weer he, smaken verschillen!
We blijven mensen
Maare...is het nog gelukt met je room?
...zo zie je maar weer he, smaken verschillen!
We blijven mensenMaare...is het nog gelukt met je room?
Ik heb in de taart die ik op bestelling had gemaakt maar gewoon alleen de bbr gemaakt. Omdat ik nog vulling over had, heb ik een taartje voor ons zelf gemaakt en gevuld met 2 lagen overheerlijke tiramisu bavarois en een laag bbr met daarom een laagje slagroom ZONDER klopfix . De taart was werkelijk waar heerlijk!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraag over zwitserse room....met/zonder klopfix?