Re: Geweldige taart gemaakt bij Kwebbeltje
Hij ziet er echt super uit! En ik ben inderdaad ook benieuwd naar die bovenkant! Heb je dat gesneden ofzo? Dan is het wel erg netjes gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geweldige taart gemaakt bij Kwebbeltje
Hij ziet er echt super uit! En ik ben inderdaad ook benieuwd naar die bovenkant! Heb je dat gesneden ofzo? Dan is het wel erg netjes gedaan
prachtig! die zou ik ook niet durven aansnijden echt heel erg mooi
Dit is echt de mooiste taart die ik ooit heb gezien!
hij is geweldig!!! woonde kwebbel maar niet zo ver weg...
wauw ben sprakeloos zo mooi
Zoooooheeeee!!!!! Gerlinde dat heb je super gedaan
Ik zou het ook doodzonde vinden om hem aan te snijden
nou kwebbeltje als de financien van onze koper rond zijn dan kom ik zeker bij je langs!
Dat vind ik nou nog eens een goed idee! Die Kwebbel maakt zulke prachitge creatie's daar wordt je zo blij van...dat wil ik ook wel leren...dus misschien kunnen we eens carpoolen haha....
Super gave taart!
Ik zag 'm al staan op Brenda's hyve: wat een geweldige taart is het geworden, zeg!!!!! Top workshop-resultaart!
Wauw hij is echt super mooi geworden!!! Daar mag je zeker trots op zijn!!
Super chic! echt heel elegant taartje, zou je zo de koninklijke familie kunnen voorschotelen
Wow, geen woorden voor!!
Oh wow, wat een mooie taart. Ik heb 'm opgeslagen ter inspiratie als je het goed vindt.
Ik vind 'm echt supermooi gemaakt .
Hij is echt super mooi gemaakt. Heel netjes.
En nog van harte gefeliciteerd met je prestatie op Cake Central. Ik heb mee geduimd dat je op 1 terecht zou komen. Je hebt het echt verdiend.
Hij is super mooi!
Geen woorden voor of toch wel: Wauw!
Ik vind deze echt prachtig! Welke bakvorm is gebruikt? Ik kan deze nergens vinden namelijk.
Ik vind deze echt prachtig! Welke bakvorm is gebruikt? Ik kan deze nergens vinden namelijk.
Dat komt omdat daar ook geen bakvorm is gebruikt
sunshine1 schreef:Ik vind deze echt prachtig! Welke bakvorm is gebruikt? Ik kan deze nergens vinden namelijk.
Hoe wordt die taart dan wel in vorm gebracht??
Gerlinde schreef:sunshine1 schreef:Ik vind deze echt prachtig! Welke bakvorm is gebruikt? Ik kan deze nergens vinden namelijk.
Hoe wordt die taart dan wel in vorm gebracht??
Zelf snijden
Aha, dat is dus wel een vak apart! Maar echt een super idee!
Aha, dat is dus wel een vak apart! Maar echt een super idee!
Precies en omdat ik het ook zo graag wilden kunnen ben ik op workshop gegaan bij Kwebbeltje.
Dat was super leuk en super leerzaam.
Oh deze vind ik ook errug stylish! en dat terwijl dit niet mijn kleuren zijn. Leuk hoor!
Echt super hoor
Wil ik ooooooook
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geweldige taart gemaakt bij Kwebbeltje