1

Onderwerp: Ook even voorstellen

Hallo medebaksters,

Ik zou mezelf ook even voorstellen.
Mijn naam is Bianca (39 jaar) en ik ben al 15 jaar getrouwd met Jan.
Wij hebben een dochtertje uit Taiwan.
En sinds januari ben ik begonnen met taarten decoreren.
Dus ik ben nog een beginneling.
Met bewondering zit ik steeds naar al die mooie taarten te kijken.
Voordat ik zover ben, duurt het nog wel even.
Het leuke is al wel dat verschillende mensen al aan mijn gevraagd hebben of ik een taart voor hen wil maken.
En deze zijn dan ook aardig gelukt, al zeg ik het zelf.
Ik hoop hier veel ideeën op te kunnen doen, en de ervaringen van materialen die gebruikt worden te kunnen delen.
Omdat het voor mij de eerste keer is dat ik me op een forum begeef, hoop ik dat ik de juiste handelingen verricht m.b.t. het plaatsen van reacties.

Groetjes,
Bianca

Re: Ook even voorstellen

heb je bericht even een eigen topic gegeven. als er dan reacties komen, zijn ze echt voor jou bedoelt, en niet voor degene waar jij onder schrijft

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

hallo Bianca,
Welkom op het forum :)
Als je een beetje onzeker bent over het forum, zou ik heel veel lezen, dan blijkt heel veel heel duidelijk te zijn.
Zo heeft elk topic een kleine beschrijving waarin staat wat waar thuishoort... :) Ook hebben we een heel goede linkerbalk met daarin allerlei tips, vooral de FAQ is bijzonder handig voor nieuwelingen :)
Als je een vraag hebt kun je het beste altijd eerst even zoeken (de zoekfunctie vind je in de bovenbalk), dan merk je vanzelf dat er al heel veel op het forum staat :)

Heel veel plezier en succes met je nieuwe hobby ;)

4

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

5

Dank jullie wel voor tips.

6

welkom en ik hoop dat je hier veel plezier aan hebt en we leren je wel alle kneepjes van het taarten decoreren en van het forum.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

7

Welkom op het forum en alvast heel veel taartplezier!
Ervaringen, tips, how-to's, recepten zijn hier allemaal op het forum te vinden. Gewoon rustig op je gemak alles doorlezen, maar ook niet te bang zijn om iets te vragen.
Succes ;)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online