Onderwerp: mezelf voorstellen...
Hallo allemaal!
Mijn naam is Neeltje verbeek, ben 30 jaar en heb twee schatten van kindjes (Sterre van 5jr en Mees van 1jr) en een hele lieve man!
(en niet te vergeten ook een zwitserse witte herder die Kuma heet)
Al vanaf dat mijn man en ik samenwonen maakte ik voor de verjaardagen altijd zelf de taartjes, op het begin waren dat alleen appeltaartjes,vandaar ook mijn naam:appeltaartenvrouwtje!
vanaf dat Sterre 1jr werd begon ik ook met (en nu niet lachen )
diepvriestaartjes voorzien van glazuur / slagroomtoefjes / naam met schrijfstiften van een supermarkt / en van die suikerwerkbeestjes die ook overal in de vakken liggen...
vorig jaar begon ik met een slagroomtaart zelf te maken,
omdat Sterre 3 april jarig was wilde ik eens een "echte"taartje maken.
ik bezocht twee weken lang dagelijks deze site! op zoek naar informatie, in de hoop dat ik ook zonder cursus een taart kon bekleden/decoreren.
de avond voor haar verjaardag had ik alles in huis, en nu maar hopen dat het lukte,haha... gelukkig zijn er overal bakkers open op zaterdag
oke, ik was er niet op voorbereid dat het half4 s'nachts ging worden, maar ik vond het voor een eerste taartje niet slecht, en was dan ook erg trots toen mn dochtertje helemaal blij was!
het enige wat minder was, ze wilde graag een prinses, toen ze nog eens keek, zei ze: "mam, het is wel een beetje een dikke prinses,vind je niet? maar het is wel de mooiste dame hoor met die ketting en armband he mam?!"
omdat ik nog helemaal geen verstand heb van taarten maken zullen er vast nog heel erg veel vragen komen! hopelijk dat jullie mij er bij kunnen helpen!
ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen... een nieuwe hobby is begonnen...
groetjes! Neeltje