1

Onderwerp: hoe initialen (letters) vergroten?

Ik moet wat letters uitsnijden van minstens 10-15 cm groot...
maar in het programma wat ik gebruik gaan de fonts niet zo groot...Hoekan ik dat bewerken om ze groter te krijgen???

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: hoe initialen (letters) vergroten?

Gewoon in word? daar kun je ze vergroten tot a4 formaat...

3

ik werk met open office... en daar lukt dat niet...tenminste ik weet het niet hahahaha

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

paint heb je vast wel op je computer. daar kun je eerst typen en dan met de selecteer-tool (?) het woord selecteren en dan vergroten, zo groot als jij wilt :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Bij word (geen idee of dat met open office hetzelfde is hoor) kun je maximaal vergroten tot grootte 72 als je het rijtje gebruikt.
Maar selecteer je nou het getalletje van de lettergrootte dan kun je er ook zelf wat invullen bijvoorbeeld 200 ofzo.. dan kun je zelf wel pagina groot maken..

Als het niet logisch is uitgelegd moet je me anders mailen dan doe ik het voor je vergroten ;)

6

thanks Dames...
ik ga straks nog ff proberen,maar brigitte was al zo lief om ze vergroot naar me toe te maieln..
in paint ga ik ook f proberen..daar was ik ook al bezig geweest...with no luck ;)

7

Ik zoek op een gratis font site )dafont ofzo) een leuk fontje en maak een voorbeeld in de gewenste tekst. Dan een printscreen naar Word, en het overtollige stuk van het plaatje weghalen. Daarna kan ik het overgebleven plaatje zo groot maken als ik wil....

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

8

Je kan ze ook op het grootste formaat printen en dan scannen. Bij het scannen vergroot je dan je "plaatje".
Hoef je geen nieuwe programma's te installeren.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.