Onderwerp: PME afgerond module suikerbloemen ergggg leuk
Ja geslaagd. Het was erg leuk om te doen de PME module suikerbloemen. Super leerzaam wel erg veel huiswerk.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » PME afgerond module suikerbloemen ergggg leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja geslaagd. Het was erg leuk om te doen de PME module suikerbloemen. Super leerzaam wel erg veel huiswerk.

Wauw...................................................
heb die cursus ok gedaan vind het echt leuk om bloemen te maken
Deze waren er ineens af gevallen, dan maar alsnog hieronder.

Heel mooi, het is net echt......... 
Hmm, ze komen me bekend voor
Ze zijn prachtig geworden, maar dat mag ook wel na al dat werk wat we erin hebben gestoken.
Ik vond het een heel leuk groepje en we moeten zeker nog een keertje samen afspreken. 
Echt mooi
Prachtig....
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
woowwwwwwww wat mooi
Prachtig!
Heel mooi!
Jeetje wat mooi!!!
Ik ga in juli beginnen met de suikerbloemen. Heb er zooooo'n zin in! en nu ik dit gezien heb nog meer!!!

heel mooi. Ik ga ook later doen.
Nou ja, dit is toch te knap/mooi voor woorden! Daar mag je wel trots op zijn (zou ik iig wel zijn
)
Hey meid ziet er goed uit, je hebt nu je master? Wij zijn nu bezig met de suikerbloemen, die Susan is echt goed he?
Groetjes
Hey meid ziet er goed uit, je hebt nu je master? Wij zijn nu bezig met de suikerbloemen, die Susan is echt goed he?
Groetjes
Ja echt een kanjer. Heel blij mee en echt heel erg veel van geleerd. Veel plezier en succes met al het huiswerk.
Groetjes,
Brigitta
Zo gaaf als je dit zo mooi kunt maken...
knap hoor.
Ik hoop ooit ook de cursussen te kunnen volgen maar helaas vind ik ze niet in Belgie en in Nederland is het vlug twee a drie uur rijden.
Mooi, mooi, mooi, heel mooi.
Waar heb je de module gevolgd?
Mooi, mooi, mooi, heel mooi.
Waar heb je de module gevolgd?
Ik heb hem gevolgd bij Trisha's Taarten in Spijkenisse maar de module is gegeven door Susana Kruithof.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » PME afgerond module suikerbloemen ergggg leuk