1 Laatst bewerkt door Maris85 (27-04-2010 20:03)

Onderwerp: Wie heeft er een tip! (Sinaasappel)

Wil morgen koninginnedag cupcakes gaan bakken! Ik heb oranje fondant om de bovenkant mee te bekleden. Wil dat "vastplakken" met botercreme met daardoor sinaasappel smaak van Patidess.

Nu wil ik ook eens gaan proberen om ze te vullen, maar wat zou lekker zijn?

Dezelfde botercreme met sinaasappelsmaak of sinaasappelmarmalade?

Of hebben jullie een ander goed idee?

Ik ben benieuwd!

Groetjes Maris!

Re: Wie heeft er een tip! (Sinaasappel)

sinaasappelmarmalade

3

Ik zou ook voor de sinaasappel gaan

.. Want taart kan altijd!!

4

Wat ik heel lekker vind zijn die chocolade maantjes met sinaasappelgelei? is het erin. Weet niet hoe deze heten maar misschien kan je hier een vulling mee kan maken.

5

Ohh ja!! Die zijn heel lekker! Goed idee... Maar hoe ga ik dat dan weer doen???  :s

Groetjes Maris!

6

250 ml slagroom in een pannetje op het vuur zetten, aantal sinaasappeldingetjes toevoegen totdat het lekker smaakt. Als heel het geheel gesmolten is, pannetje van het vuur zakje klopfix erin en mixen totdat je de juiste dikte hebt. Zo maak ik de vulling met bon bloc dus dan moet dit ook lukken!

7

Oh super!!!  :)  Ga het proberen!  :P

Groetjes Maris!

8

Ben benieuwd hoop dat hij lekker word!

9

Ik hoop het ook!

Heb nog 1 vraagje.. Hoeveel cupcakes kan ik hier dan ong. mee vullen? Heb het nog nooit gedaan, vandaar.  :/

Groetjes Maris!

10 Laatst bewerkt door Daro (27-04-2010 21:04)

Ik bak ook nog niet lang hoor ben van alles beetje aan het uitproberen. Je kan er zeker 25 mee vullen, ik vul ze met een spuitzak veel makkelijker dan met een appelboor hier een filmpje hoe je dit doet: http://www.youtube.com/watch?v=_ZQpfi55n_g
Zij doet het op 1 plek ik in het midden, en 4 x er omheen. Je moet het natuurlijk wel proeven he!