1

Onderwerp: En ook ik ben nieuw...

Ik ben Bianca, 34 jaar en na een 2e workshop ben ik zo enthousiast, dat ik deze week zelf ga proberen een taart te fabriceren :Y

In het dagelijks leven ben ik trouwens getrouwd en ik werk als verloskundige :) Wie meer wil weten: vraag maar raak!

Groetjes van Bianca

2

Re: En ook ik ben nieuw...

Hallo Bianca :) welkom op dit leuke forum :) ik ben benieuwd naar je eerste taart :) voor je daaraan begint nog wat tips (vooral over het gebruik van het forum ;)  - niet omdat je het fout doet, maar gewoon omdat het handig is om te weten :P ) in de FAQ (linkerbalk) staan allerlei veelgestelde vragen beantwoord, vooral handig om een beetje thuis te raken in de termen en zo die gebruikt worden :) en als je op iets een antwoord zoekt, dan is het handig om voordat je meteen een vraag stelt even de zoekfunctie te gebruiken, want dan heb je vaak onmiddellijk een antwoord :)
veel plezier en succes op deze leuke website :)

3

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

welkom en ik hoop dat je hier blijft op het forum. een verloskundige kunnen we altijd gebruiken.  ;)

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

6

Welkom op het forum, en veel bakplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

Mijn eerste kapsel staat in de oven :) gemaakt met het recept van hier. Ik ben erg benieuwd; het ging in elk geval makkelijk en zag er mooi luchtig uit. Gisteravond heb ik zelf fondant gemaakt, ook aan de hand van het recept van hier en ook dat ging prima. Dinsdag ga ik het kapsel bekleden voor de verjaardag van mijn nichtje, hopelijk werkt het allemaal goed ;)

Groetjes van Bianca

8

Jij ook welkom hier!
Groetjes uit het noorden!