1

Onderwerp: mooie ivoorkleur?

weet iemand wat ik het beste kan gebruiken voor een mooie ivoorkleur,niet te donker dan.

marsepein gewoon zo?en dan dusten met ??

of fondant kleuren,of zou ik de marsepein ook kunnen kleuren?

tis voor mijn zus dr bruiloft dusmoet perfect,dus vraag ik graag om advies

inmiddels niet meer beginnend,maar al best wel een goede taarten prinses,ik ben alleen geen held in foto s plaatsen

2

Re: mooie ivoorkleur?

Als ik ivoorwitte marsepein wil hebben gebruik ik een blok kant-en-klare witte marsepein. Die meng ik dan met naturel marsepein: 2 delen wit op 1 deel naturel. Je kan natuurlijk ook met Superwhite van Sugarflair kleuren en niet te veel gebruiken.
Je kunt ipv witte marsepein ook fondant gebruiken: half fondant, half ongekleurde marsepein. Geeft ook een erg mooi effect.

3

okay,dus witte marsepein met naturel,moet ik een mooie kleur krijgen,
maar ik zie net sommige fondant en marsepein gebruiken,is dit aan te raden??

en ik moet hem ivoor dusten,maar welke dusting kan ik dan het beste gebruiken,want ik kan hem in de webshop niet vinden

inmiddels niet meer beginnend,maar al best wel een goede taarten prinses,ik ben alleen geen held in foto s plaatsen

4

ik zie dat witte marsepein 2 euro duurder is, is dan fondant geen goede oplossing met marsepein??

of wordt het dan niet mooi ivoor?

5

Marsepein met fondant mengen en dan met een drupje Ivory van Wilton.
Word erg mooi vind ik!!