1

Onderwerp: GZ: eenvoudig maar hippe cupcakes

Als newbie in taartenland wil ik graag een paar eenvoudige, maar hippe cupcakes gaan maken. Aanstaande zondag gaan we een dagje naar de dierentuin met de nichtjes en wat is er leuker dan een paar kleurige cakejes? Ik weet alleen niet zo goed waar te beginnen.. spullen bestellen is het wat laat voor, maar ik wil wel graag iets leuks meebrengen.

Heeft iemand tips? Heb wel een AH binnen handbereik  :D

2

Re: GZ: eenvoudig maar hippe cupcakes

als je nu bestelt ben je nog op tijd levering vaak de volgende dag al ;)
en als je bij cupcakes kijkt genoeg ideetjes te vinden! succes :)

3

Ik zag net dit recept:
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/9 … a+Bakery)/

Is zelfrijzende bloem iets anders dan zelfrijzend bakmeel?? Of vraag ik nu iets heel doms..?  :rolleyes:

Dan kijk even of onze appie iets leuks (Lees: kant en klaars) heeft om te versieren.

4

Bij de albert heijn kun je toch ook een pak cakemix kopen? Als je het jezelf makkelijk wil maken, zou ik dat doen en daar cupcakejes van bakken! met een zakje glazuur en wat kleurige discodip oid staat altijd leuk!
Of een toef (meringue) botercreme is ook makkelijk te maken en een leuk effect! Alhoewel dit natuurlijk niet makkelijk is om mee te nemen naar de dierentuin...

5

de Hema heeft tegenwoordig ook leuke dingetjes om mee te bakken..ook cupcake mix enzo en versiersels!

6

Bij de AH hebben ze cupcakes van Lillifee, daar zit glazuur en strooisel bij.

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

je vraagt niet specifiek iets over bakken&vullen, maar je vragen beslaan meerdere rubrieken.

[move]---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Ik heb glazuur en confetti strooisel bij de ah gehaald, helemaal leuk! Wordt pas zaterdag dat ik ga bakken, ben erg benieuwd!  :Y

Bedankt voor jullie reacties! :thumb: