Re: Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Sprakeloos!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Sprakeloos!
OMG wat is deze geweldig!!!!!!!
dit meeeen je niet!
serious dit is tot nu toe de meest fantastische taart die ik ooit heb gezien. En zo mooi in geheel ook.
als ik ga trouwen weet ik wie ik moet hebben
Was er niet kort geleden een "echte" bakker die iets mompelde over bakkende dames & concurrentie?
Hahaha, hoezo concurrentie? Hij ( zijnde de gemiddelde bakker) valt hier toch volledig mee van kaart?
(Ik kwam nog maar es terug om nog 's te kijken hoe mooi het is. Ze hebben 'm toch niet opgegeten hè, hihi... maar goed dat je er niet bij bent wanneer het mes er in gaat.)
mijne bek valt hiervan open...oh my god...wat supermooi...wat een uren moeten hierin zitten zeg.....
hele diepe buiging van respect !!!
echt super geweldig
oooooooooooooooooooooooooo wat mooi zeg. Copmplimenten hoor.
Groetjes
in een woord GEWELDIG
buitengewoon, eersteklas, eminent, excellent, fantastisch, geweldig, goed, illuster, klasse, kostelijk, opperbest, perfect, prachtig, prima, puik, puikbest, schitterend, super, superieur, uitmuntend, uitnemend, uitzonderlijk, volmaakt, voorbeeldig, voornaam, voortreffelijk...
... en alle andere synoniemen voor uitstekend die google niet kende!
Al die details, de bloem en de stippen die overal terugkomen, ik ben gewoon sprakeloos!
Super!
Wauw echt super mooi!
Waar mee hadden jullie de taarten gevuld?
Supergaaf zeg!!!!!
Wauw, wat een prachtig mooi geheel!
Ongelovelijk zeg, waanzinnig, krankzinnig té gek gaaf...zo dat is eruit! En vooral doorgaan meiden!
Tjezus....wat moet ik zeggen....ben sprakeloos...of toch niet: GE-WEL-DIG!!!!!! Echt mega- super-prachtig!!!!
WAUW,
echt heel mooi!
wauw, echt super mooi!
zooooooooooooo WAANZINNIG mooi!!!Wat zullen jullie een eer van je werk hebben gekregen zeg!
WOW niet normaal zo gaaf!!!!!!
geen woorden voor echt te gaaf!!!
wow die zijn echt GEWELDIG zeg
geweldig
Zóó mooi!
Wauwie
Super gaaf!!!!!!!!
Wat een ontzettend gaaf geheel!!!! Ik onthoudt de grachtenpandjes even... Daar moet ik binnenkort ook een taart mee decoreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...