1 Laatst bewerkt door essiej (26-04-2010 17:50)

Onderwerp: roosje

ok, jullie hebben al duizende roosjes gezien maar deze vond ik best een beetje schattig :)

http://i42.tinypic.com/2d9sht0.jpg

http://i43.tinypic.com/6hsynp.jpg

2

Re: roosje

ik zie niets

3

sorry verkeerde link was het, nu staat hij goed

4

prachtig :thumb:

5

Een prachtig roosje.Het heeft ook zo'n mooie glans.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

Hij is niet schattig... hij is gewoon prachtig!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

7

Wauw, erg mooi, hij lijkt erg fragiel, bijna doorzichtig! :thumb:

8

wat een prachtige roos, geweldig

9

heel mooi :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

ontzettend mooie roos!  :thumb:

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

Prachtig! Hoe heb je die gemaakt? Ik moet namelijk van de week rozen maken, maar die van mij vind ik maar zo zo...

12

Heel mooi  :thumb:

Gr. Madhuri  :cool:

13

prachtig!

Liefs, Zanoni

14

Iris Zijlstra schreef:

Prachtig! Hoe heb je die gemaakt? Ik moet namelijk van de week rozen maken, maar die van mij vind ik maar zo zo...

Eigenlijk heel eenvoudig. Ik gebruik rozenblaadjes uitsteker maar je kan ook gewoon bolletjes maken en die platdrukken. Dan doe ik het blaadje tussen 2 laagjes folie/plastic en dan druk ik aan een kant het randje heel dun. Door het plastic gaat het niet scheuren ofzo. Dan rol ik het eerste blaadje vrij strak op zodat je een mooi midden krijgt. Daaromheen plak ik dan andere blaadjes, telkens 1 kant vast, 1 los zodat er een nieuw blaadje onder kan. En dat telkens herhalen, zet zolang totdat jij je roos vol genoeg vindt. Doordat de bovenkant zo dun is gaat het uit zichzelf al een beetje krullen/frummelen waardoor het echter lijkt. Je kunt eventueel de tipjes van sommige blaadjes wat ombuigen. Tenslotte 'slurfje' aan de onderkant eraf snijden, wat pearldust erop en klaar :)

Ik wil best een how to maken met foto's? als iemand daar tenminste behoefte aan heeft....
Het is best simpel en je hebt helemaal geen speciale tooltjes nodig ofzo.

Dank je wel voor je uitleg. Ik denk dat ik snap wat je bedoelt.

16

HEEEEEEEL erg mooi  :Y