1 Laatst bewerkt door ShadyLTD (26-04-2010 16:38)

Onderwerp: Hoi hoi

Sorry, sorry sorry,  :o  heb al vragen gesteld zonder mij voor te stellen.

Ik ben Sanne, 36 jaar en gek op koken/bakken.

Ik heb weinig (zeg geen) ervaring met taarten maken, behalve dan de gebruikelijke: Appeltaart, cake etc.....

Ik heb voor afgelopen weekend mijn eerste dubbeltaart gemaakt:
Een hartvormige taart gevuld met slagroom en met daarboven op verse aardbeien.

Hij is gelukt (ben hier heel blij mee), maar er waren toch nog wel een aantal schoonheidsfoutjes. 

Nu wil ik voor a.s. vrijdag een koninginnetaart maken, dit wordt de eerste die ik echt ga bekleden. Ik heb net mijn bestelling geplaatst bij de webshop.

Ik zal wrs veel vragen, en heel veel ideeen van jullie gebruiken.

www.piesforfun.nl     ----        Groetjes, Susanne

2

Re: Hoi hoi

welkom op dit gezelllige, leerzame en inspiratievolle forum. veel plezier met rondneuzen en veel bakplezier. Wel showen hoor  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

hallo :)

welkom op dit leuke forum :) ik ben benieuwd naar je konginnedagtaartje maar dat zal vast goed lukken :)

vooral met behulp van dit leuke forum :) als je dat nog neit gedaan hebt, lees dan eens de FAQ in de linkerbalk door :) en nog een tip, als je iets wilt vragen, zoek dan eerst met de zoekfunctie *bovenbalk*, dan heb je eigenlijk bijna altijd meteen een antwoord op je vragen (ja er staat echt een onwijze database aan antwoorden op dit forum :P dus soms moet je wel meerdere zoektermen proberen :P )!
succes :)

5 Laatst bewerkt door ShadyLTD (26-04-2010 20:18)

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor de reacties. Wees niet bang: ik heb de zoekfunctie zeker gevonden. En al veelvuldig gebruikt.

Ben wel zeer jaloers op jullie kunsten.

Helaas ben ik mijn eerste taart vergeten op de foto te zetten. Maar zal in vervolg iedereen verbieden om maar een hap te nemen totdat de foto genomen is  :Y

Ik wil via deze weg nog wel even de makers vd site en de beheerders van het forum bedanken voor hun inzet. Beide zullen mij zeker helpen.

Nu alleen nog voldoende slachtoffers vinden die mijn 'proef' taartjes durven te proeven.

www.piesforfun.nl     ----        Groetjes, Susanne

6

welkom en veel succes met je taarten

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

7

Welkom op dit leuke en gezellige forum en heel veel taartplezier!
Succes met de koninginnetaart :) Niet vergeten op de foto te zetten, we zijn nieuwsgierig :Y

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online