1 Laatst bewerkt door Adrienne (26-04-2010 11:14)

Onderwerp: 3D Koe, personalised monopoly en lemon pancake taart

De eerste houdt een beetje het midden tussen een stapeltaart en een decoratie, maar de koe is wel van biscuit, dus toch wel 3D. Heb me suf gezocht naar goede voorbeelden van een liggende koe, maar kreeg niet echt door hoe ik de benen aan de "achterkant" moest maken. Die liggen op alle foto's altijd een beetje eronder gefrommeld, maar was er niet echt blij mee ( foto in mijnalbums)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3FXDW8UZ.jpg

Deze was voor iemand die in Downtown London aan property-letting doet, dus we hebben een stukje Monopoly board gemaakt, met de straatnamen aangepast en zijn business-kaart erop: had geen gelegenheid meer om 'm te copieren op frosty ofzo, dus maar gewoon het kaartje gedaan :+

http://www.mijnalbum.nl/Foto-APZIRNGD.jpg

En dan mijn eigen verjaardagstaart. :D Niet gedecoreerd, maar ZOOOO ontzettend lekker dat ik 'm er toch gewoon bijplaats. En hij ziet er toch wel mooi uit, vind ikzelf ;)

Lemoncurd Mousse Pancake Cake; helemaal "from scratch" gemaakt ( Martha Stewart recept) van eigen citroenen en lekker :9 :9 :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T6BUB6JI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LJS8JGC3.jpg

Bedankt voor het kijken! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: 3D Koe, personalised monopoly en lemon pancake taart

Dat ziet er mooi uit, ene dat recept klinkt erg interessant............ zou je dat met ons willen delen?

3

leuke taarten!

Groetjes, Dorothea.

4

Vind de koe erg leuk hoor, en die poten zien er best natuurlijk uit zo! De pancake taart ziet er echt ongelofelijk jummy uit! Gelijk trek nu...:-)

Broadway ligt niet in Londen trouwens.......(das West End)

5

Ohhhhh wat ziet die pancaketaart er heerlijk uit! Die ga ik zéker binnenkort ook eens maken! Gefeliciteerd met je verjaardag en complimenten voor alledrie je taartjes!!

6

MP83 schreef:

Sinds wanneer is West End geen London meer? ;)

Je bent denk ik de war met Broadway New York, maar in London is echt ook een Broadway, hoor :Y

Groetjes, Adrienne

7

Ze zijn gaaf en inderdaad die pancaketaart ziet er super lekker uit!!!!!

8 Laatst bewerkt door smarianne (26-04-2010 13:40)

Das ook geen peuleschil als je helemaal in cyprus zit en even een friese koe moet maken  ;)  toch vind ik um dr fantastisch uit zien. Stuk monopoly taart ook, je moet dr maar even opkomen. En dan je eigenste verjaarstaart.............heerlijk ziet die dr uit. Posten dus dat recept. Misschien wel te maken met mijn eigen tomatenoogst dit jaar  :+

hey! of rabarber!!!

9

Ik vind je taarten super en je koe :thumb:
Die pancakes zien er ook erg jummie uit zeg!  :9

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10

Adrienne schreef:
MP83 schreef:

Sinds wanneer is West End geen London meer? ;)

nee dat bedoel ik niet :-) Dat het 'Broadway' van Londen, het theaterdistrict dus, West End heet, en niet Broadway (want dat is het theaterdistrict van NY inderdaad).

Adrienne schreef:

Je bent denk ik de war met Broadway New York, maar in London is echt ook een Broadway, hoor :Y

Okay, ze zullen daar ongetwijfeld een straat hebben die zo heet, maar ik doelde op het theaterdistrict.
Bedoelde er niets mee hoor! Vind het echt een supergave taart en een heel origineel idee, maar t viel me gewoon op....

11

hmmmm die flensjestaart :9 , die maakt mn moeder ook weleens met monchou en aardbeidenjam

12

Ohh, je verjaardagstaart ziet er echt heerlijk uit! En die koe vind ik echt geweldig!

13

O, die pannenkoeken taart, wat lekker!!! Kwijlerdekwijl!

En die koe, tja, volgens mij liggen ze altijd een beetje op hun zij, met de poten eronder, zoals een kat...

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

14

Mooie taarten en die pancake taart ziet er wel heel erg lekker uit!

15

mooi en lekker!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

16

heel leuk allemaal.

je monopoly is super

17

Heel leuke parade.....vind de koe ontzettend leuk, de monopolietaart superleuk en de pancake taart ziet er jummie uit....... :thumb:

18

Allebei 2 supertaarten die je gemaakt heb, zou zelf ook niet weten hoe een koe ligt maar hij is goed gelukt.
Je pannekoektaart ziet er lekker uit (ook al heb ik net ontbeten, je krijgt er inderdaad trek van  :P )

Groetjes

Groetjes Corrie!

19

Moooooooooooooooooooooooooooooi!!

En die pancaketaart, daar MOET ik echt het recept van hebben. Ik zit te kwijlen op mijn werk, haha!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

20

What country's monopoly board is that...it isnt London, ive never seen those locations before..

21

Leuke taarten! Ik vind de koe toch heel goed gelukt hoor.
Je eigen taart lijkt mij overheerlijk  :Y
Ik heb gelijk het recept even opgezocht, mijn hubbie is nl. niet zo'n fan van marsepein  ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

22 Laatst bewerkt door Adrienne (27-04-2010 13:20)

Jayne12 schreef:

What country's monopoly board is that...it isnt London, ive never seen those locations before..

I don't know the precise location, but his business card says London, I know their own house is in London ( which was I think the Ashfield Parade ) although some of the locations are in Enfield :)

Boska schreef:

Ik heb gelijk het recept even opgezocht, mijn hubbie is nl. niet zo'n fan van marsepein  ;)

Wat goed zeg: ik maar denken hoe ik dat hele recept erop krijg, zonder scanner, staat ie gewoon online! :lol:

http://www.marthastewart.com/recipe/mey … urd-mousse

Groetjes, Adrienne