1

Onderwerp: even voorstellen

Hoi hoi,

Ook ik ben besmet met het taarten virus :Y
Ik was het al een hele tijd van plan, overal gezocht naar marsepein, enz. toen kwam er een winkeltje in Deventer en ondertussen natuurlijk ook de webshop ontdekt. Toen ook nog de serie van Petra Achtien gezien op tv, en toen was het raak :Y           Ik heb nu 5 taarten gemaakt, de eerste was met een koetje erop, de tweede een stapeltaart met 2 ezeltjes de derde een kasteeltaart :o  en de vierde een taart met een puzzelplaatje van een molen erop, en de 5e een borsten taart, haha ik zal het netjes zeggen.
Ik ga nu eens aan de slag met de verschillende vullingen, ben benieuwd.
Als er nog iemand in de buurt van Olst (Ov) woont en het leuk vind om samen aan de slag te gaan, dan hoor ik het graag.

Groetjes, Jolanda

Groetjes, Jolanda

2

Re: even voorstellen

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

welkom op het forum, als je met iemand samen wilt frobelen is het slim om helemaal in de onderste rubriek een oproepje te zetten (frobeldagen). Hier lezen namelijk niet heel veel mensen :)

Succes met je besmetting met het virus, ik waarschuw  je vast: je komt er niet meer van af :) Als je nog een beginner bent raad ik je aan om heeeel veeeel te lezen, dit forum is een waar 'naslagwerk' van alles wat je maar wilt weten op het gebied van taartdecoratie :) een goede plek om te beginnen is de linkerbalk. Hierin zijn de recepten heel handig, maar ook de faq(vaak gestelde vragen), de tabellen en how-tos :) verder gewoon lekker veel lezen en als je iets niet begrijpt kun je het altijd zoeken (bovenaan is een zoekknop). bijna alles is hier wel te vinden :)

succes :)

5

Dank jullie!!

en evamaria, bedankt voor de tip!!

Goetjes, Jolanda

Groetjes, Jolanda

6

Welkom en veel plezier hier!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl