1

Onderwerp: Weer een nieuwe!!!

Hoi Allemaal!
Ik vind het zo mooi wat jullie maken! Dat zou ik ook graag willen doen, maar ik weet niet goed wat ik daarvoor allemaal nodig heb. Kan iemand mij misschien op weg helpen???
Echt super bedankt!!
Nance

2

Re: Weer een nieuwe!!!

he nancy

waar kom je vandaan, want dan ik (alkmaar) je wel eens laten zien wat je nodig heb voor een basis taart enz. En anders andere meiden, of een basiscursusvolgen bij jou in de buurt.

gr natas(yrsa)

3

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!
Eén tip kan ik je geven: heel veel lezen op dit forum dat leer je dus echt veel van!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!
Lees op je gemak het forum eens wat door en je kan echt al een heleboel antwoorden vinden.

Succes!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

hallo :)
Nou, datgene wat je goed opweg helpt is de 'linkerbalk'. in de linkerbalk zijn de recepten heel handig, maar ook de faq(vaak gestelde vragen), de tabellen en how-tos :) verder gewoon lekker veel lezen en als je iets niet begrijpt kun je het altijd zoeken (bovenaan is een zoekknop). bijna alles is hier wel te vinden :)
Als je echt wat specifieke tips wilt, zoek dan eens op beginner dan zul je nog heel wat tegen komen. mijn tip is dus lezen lezen lezen, en als je dan nog iets niet begrijpt zoeken :)
succes :)

6

Welkom op dit leuke forum!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl