1

Onderwerp: nieuw hier

hallo ik ben evon, ik kijk al een poosje op deze site mee. wat kunnen jullie toch prachtige dingen maken.Zelf ben ik een beginneling, en moet nog een hoop leren maar heb al een hoop leuke voorbeelden gezien.Foto,s maken van mijn taarten weet ik nog niet hoe dat moet, maar dat komt misschien wel een keer, eerst maar eens het bakken en decoreren onder de knie krijgen.

2

Re: nieuw hier

Welkom Egon en een fijne tijd op het forum toegewenst!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

hai evon!
welkom hier op de leukste taarten site hihi
ik doe het zelf ook nog niet zo heel lang hoor 3 april was mn eerste taart en sinds dien....... ;)
het oortje van het koffie kopje is heel simpel gewoon een stukje fondant goed uitrollen en dan de twee kanten oprollen de ene kant is verder dan de andere kant en dan insmerem met tylose en dan opplakken en wel ff laten liggen dan droogt het goed.
en wat de foto`s betreft als je een account aanmaakt op www.mijnalbum.l dan kan je de foto`s hier naar toe kopieren.
wist ik eerst ook niet maar de meiden helpen je hier erg goed met  van alles heel lief dus.
nou heel erg veel plezier op de site en super veel bak plezier!!

lieve groetjes Jess

5

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

6

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

welkom op dit leuke forum :) als echt een beginner bent raad ik je aan de linkerbalk eens door te spitten:  de recepten zijn heel handig, maar ook de faq(vaak gestelde vragen), de tabellen en how-tos :) verder gewoon lekker veel lezen en als je iets niet begrijpt/wilt weten kun je het altijd zoeken (bovenaan is een zoekknop). bijna alles is hier wel te vinden :)

heeel veel succes :)