1

Onderwerp: Toch maar de stoute schoenen aangetrokken...

...en me aangemeld als nieuw lid! Al een paar weken kijk ik mee naar de schitterende creaties die hier voorbij komen en ik raak niet uitgekeken! Zelf ben ik een absolute beginner - heb me afgelopen week voor het eerst gewaagd aan cupcakes - en ik hoop ooit zover te komen als jullie  :)

Enne... stiekem hoop ik op mijn bruiloft (1 september a.s.) een prachtige zelfgemaakte taart te kunnen serveren   :shh:

Ik zal mijn eerste cupcakes zo even proberen te plaatsen in de Show off!

Groetjes Liesbeth

2

Re: Toch maar de stoute schoenen aangetrokken...

Welkom op het forum! Wat spannend om op je bruiloft een zelfgemaakte taart te serveren, veel succes!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Welkom en succes met de taart!!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

4

Bedankt voor jullie welkom  :)

En wat betreft die bruidstaart... We trouwen in het bijzijn van een klein gezelschap, ik heb dan ook maar een klein taartje nodig (voor ongeveer 16 personen). Dat scheelt wel... Denk niet dat ik het aan zou durven om een taart te moeten maken voor 60 man! Een klein taartje moet hopelijk wel lukken  :Y

5

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!

Je hebt nog wel even tijd om dingen uit te proberen en te oefenen voor je bruidstaart.
Alvast een schitterende dag gewenst!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

6

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

7

Hallo welkom op dit forum :)
je hebt nog genoeg tijd om te oefenen, en dankzij dit forum zul je vast een eind komen :) vooral met heeel veel lezen kom je een heel eind: in de linkerbalk zijn de recepten heel handig, maar ook de faq(vaak gestelde vragen), de tabellen en how-tos :) verder gewoon lekker veel lezen en als je iets niet begrijpt kun je het altijd zoeken (bovenaan is een zoekknop). bijna alles is hier wel te vinden :)

als je er tegen de tijd van je bruiloft toch geen vertrouwen in hebt, kun je altijd proberen iemand te vinden die het met je samen wilt doen :) dan weet je zeker dat het goed gaat en kun je toch zelf ook iets bijdragen :)

alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk :)