Re: Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Stuk voor stuk, wat een pracht exemplaren. Allemaal even strak en super gewoon. Sprakeloos.
Lucy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Stuk voor stuk, wat een pracht exemplaren. Allemaal even strak en super gewoon. Sprakeloos.
Wat een schitterende taarten!!! Die zullen vast veel bekijks gehad hebben!
WOW wat een geweldige taarten! Ik zit hier echt met mijn mond open!
Heel erg gaaf
GE-WEL-DIG!!!!!!! Wat is dat een prachtig mooie tafel met taarten. Wat zal het bruidspaar blij geweest zijn zeg! Alles combineert geweldig met elkaar. Echt geel gaaf.
WAUW!!! heb er geen andere woorden voor... Super gaaf!
idd een meesterwerk heeeeeeeeeeeel mooi
Geweldig, wat een prachtige taarten!
Echt zo'n taart(en) waar je mond van openvalt en waarbij je de openingspost 4 x heen en weer scrolt om al het moois te bekijken...
Petje af dames!!!
Ik ben er stil van.........
Wauw, hier heb ik geen woorden voor.
Ben er helemaal stil van, Superrrrrrrrr.
echt een prachtige taarten zeg, ongelofelijk!!
prachtig, what else is new? Jullie maken gewoon super taarten!
Prachtige taarten allemaal!
Prachtig en zo, zo geweldig!
Wow!
Wow zeg, wat een reacties
Als jullie je nog afvragen wat dat gouden paard er nou bij moet.... dat is de 'golden pony' en dat is een grapje van het bruidspaar, dat heeft iets te maken hoe ze elkaar hebben leren kennen o.i.d. We weten het ook niet precies, maar alle gasten weten wat daar mee bedoelt wordt, dus het zou wel leuk zijn als the golden pony ook ergens op de taarten verwerkt kon worden.... vandaar
@Jessica, de touwtjes van de gelukspoppetjes zijn gemaakt mbv een kleipistool, daar bij zitten allerlei verschillende metalen malletjes met verschillende gaatjes en diktes.
En weer zo'n geweldige taart waarvoor superlatieven tekort schieten... In mijn lijstje staan jullie met stip op 1 op taartgebied !
Mijn mond is zojuist open gevallen! Prachtig!
Wat een geweldig mooie taarten,stuk voor stuk helemaal af.
ergggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg mooi
Weer een echte wietske en annette (of was het annette en wietske ) taart!!! Helemaal gaaf! Supertof ontwerp, prachtig uitgevoerd en een geweldig geheel
SUPER en al de details, fantastisch om ernaar te kijken!
wauw wauw wauw. Een schitterend geheel. Het past allemaal bij elkaar. Harmonie? Noemens ze dat zo?
Meer dan geweldig!!!!!!
super mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...