Re: Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Supermooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...
Supermooi!!
sprakelooooooooooooooooooooooooooooooos
dus alles wat vooraf al gezegd is..en diep respect!!!
Tjee, dit is echt waanzinnig mooi!
Zo leuk bedacht allemaal, die gelukspoppetjes, echt helemaal super!
Petje af voor jullie!
Wat een supermooie taarten, echt geweldig en hartstikke hip. Zou bijna thema holland kiezen voor mn bruiloft . Details zijn zo origineel, ook ik vind de gelukspoppetjes erg leuk! Is dat touwtje ook eetbaar? (zoja, waar maak je dat van? (ben een beginneling...))
grtz Jessica
dit is kunst
petje af! erg mooi, strak, origineel, prachtig!
Hij is waanzinnig mooi!!!!!!!!!!SUPER!!!!!!!!!!
Ohhhh wat SUPER GAAF !!
Echt heel mooi !!!!
wauw super mooi zeg
Perfect gewoon !!!
Als altijd weer een lust voor het oog!
De details weer bewonderenswaardig...
Dikke
........................................PERFECT!!!!
Ben der helemaal weg van. Wat een prachtige taart zeg!!!
OMG, wat een geweldig mooie taart! Jullie taarten zijn altijd een feest om naar te kijken. Je blijft telkens iets nieuws ontdekken. Petje af hoor!
Ronduit schitterend!
Na jullie mailtje ging ik heel voorzichtig kijken, maar wat een KUNSTSTUK hebben jullie ervan gemaakt!!
Hebben jullie nog veel commentaar gehad van alle toeristen?? Waren jullie zelf ook bij de bruiloft? Nogmaals een fantaschtische prestatie!!
De reactie is al gegeven maar het was ook mijn eerste gedachte:
kunst met hoofdletter K
Als ik niet vergis heb ik op jullie site gelezen dat jullie werken met marsepein en ik vroeg me af of deze (witte) taarten ook met marsepein zijn bekleed?
WAUW!!!!
echt supergaaf!
Werkelijk geweldig!!!!!! Wat een plaatje!
ZUCHT....... wat mooi!
wauw.. die knoopjes.. (en de rest)
Tsja, wat moet je hier nog over zeggen? Perfectie!
Er zijn hier al heel wat taarten met het Holland-thema voorbij gekomen en toch lukt het jullie een taart te maken vol originele details! Erg, érg knap gemaakt!!!
Echt fantastisch!
Wauw dit is wel echt een super mooie hollandse taart. Gave details!!!
super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollandse bruidstaart voor 200 personen ...