1

Onderwerp: Kent iemand de "Easy Icer"?

Ik vraag me af of dit handig is... Ik vind netjes icing spuiten best lastig; dus dit lijkt me wel wat...

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4256

Is er iemand die ervaring heeft?

2

Re: Kent iemand de "Easy Icer"?

Ik lees even mee...

3

Niemand...?

Het lijkt me zoveel handiger dan een spuitzak, maar voordat ik 30 euro uitgeef...

Gebruikt iemand nog andere alternatieven voor een spuitzak bij het decoreren van koekjes?

4

hoi, ik heb hem net. Ben er wel blij mee, maar het blijft moeilijk hoor.
De lijntjes blijven erg bibberig, dat ligt natuurlijk ook aan mijn niet zo vaste hand, maar ik had gehoopt dat dit apparaat dat een beetje zou voorkomen. En de icing blijft makkelijk lopen, ook als je de hendel niet meer indrukt, terwijl de consistensie (schrijf ik dat goed) volgens mij wel goed is.
Er zit maar 1 plastic container bij, de rest moet je dan toch weer apart kopen en toen ik hem bestelde waren ze er nog niet, dus dat moet dan weer apart besteld worden.

Maar ik wil ook heel graag icing leren en dan moet je wat uitproberen nietwaar  :D

succes met je keuze!

groetjes Mireille

5

Dankjewel voor je reactie Mireille!!

6

Moet je knijpen terwijl je bijv een lijntje moet trekken? Lijkt me erg moeilijk om dan nauwkeurig te werken.

Groetjes, Elly

7

Hallo!

Ik heb hem pas ook aangeschaft. Hij werkt heel handig. Je kan tijdens het spuiten zacht met je hand knijpen en dan komt het er mooi geleidelijk uit.
Vooral ook handig als je meerdere kleuren icing wil spuiten, alle flacons vullen met de kleurtjes, flacon wisselen en klaar!

Enige nadeel: Vind het een geklieder om de flacons te vullen.  :D