Onderwerp: Thiara 1 jaar!
Graag een Hello Kitty taart (m'n eerste HK!) voor de eerste verjaardag van Thiara was de opdracht!
Gevuld met botercreme, aardbeienjam met verse aardbeistukjes erdoor en een laagje lemoncurd 
Time will tell it allemaal wel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Thiara 1 jaar!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Graag een Hello Kitty taart (m'n eerste HK!) voor de eerste verjaardag van Thiara was de opdracht!
Gevuld met botercreme, aardbeienjam met verse aardbeistukjes erdoor en een laagje lemoncurd 
En als 't kan een meppertje erbij...
zelfde vulling m.u.v. de lemoncurd!
Die zijn leuk, ik heb er van de week eentje gemaakt met Hello Kitty erop, ze keek me aan alsof ze me ieder moment aan kon vliegen
We hebben de taart maar snel opgegeten, ik vond d'r zo lelijk dat ik de taart niet eens op de foto heb genomen.
Die van jou zijn errug leuk!! 
Hij was niet alleen errug mooi...Maar ook errug lekker..!!!! (volgens Gino dan..ik eet geen taart
)
Deze taart was voor mijn man zijn nichtje Thiara..
Kom ik daar binnen...als eerste wat ik zie: Hello Kitty Taart (ik dacht meteen aan jou)
Hoezo?..de wereld is klein..?)
KuZz Sadija
p.s heb je mailtje gelezen..ik ga ff kijken wanneer..
hahaha wat leuk!!!!
Fijn om te horen dat ie óók lekker was!
Patricia werd helemaal emo toen ze de taartjes kwam halen, ze vond ze zó mooi, had 'r ook gezegd dat ik er éxtra m'n best op zou doen want het was tenslotte háár eerste verjaardag als moeder...en dat is écht heel speciaal 
echt mooi

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Thiara 1 jaar!