1

Onderwerp: visitekaartje

hallo

ik ben opzoek naar een naam voor mijn visite kaartje
mijn vriend heeft aangeboden om die voor me te maken maar ja zonder naam geen kaartje....
ik zou het heel leuk vinden om een symbolische naam op mn kaartje te zien omdat ik nog al wat heb meegemaakt en nu eindelijk mn ding heb gevonden, en dat is taarten maken
ik begin net hoor maar het is dan ok meer voor mn familie en vrienden en zo en nog niks groots, maar als het zover mag komen wil ik deze naam natuurlijk wel behouden

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

lieve groetjes anke

2

Re: visitekaartje

Vorstelijke taarten!!!

Never give up on things that make you smile......

3

hahahahaa dat zei mijn liefie ook meteen als eerste,
maar ik hen een oom die een hele tijd een bakkerij heeft gehad en die heten de vorstelijke bakker dus dan vind ik het niet zo leuk.

lies anke

4

we hebben nu een par namen bedacht waaronder

www.cakemyway.nl
www.decakevorst.nl
www.caketoday.nl

maar ik vind het zooo moeilijk

iemand nog ideetjes

liefs anke

5 Laatst bewerkt door ankevdvorst (24-04-2010 22:26)

jaja we hebben een naam  en het is de cake vorst geworden

en je geloofd het niet maar t kaartje is ook al klaar pffff mn vrieldje had het stiekem als verrassing gemaakt toen we beslist hadden welke naam het zou worden en ik mocht zeggen of ik het mooi vond of dat ik nog iets veranderd wilde hebben
ik zeg niks meer aan doen hahaha

hij heeft onder de cake vorst toch ook vorstelijke taarten gezet en het is prachtig, ben trots op mn lieverd

nu nog een site en juh, maar dat duurt denk ik nog ff hoor ik heb namelijk nog niet zoveel taarten gemaakt en ja wat is een site met een paar taarten he

maar ja aangezien het toch nog maar voor bekende is,
ach we zien het wel hoe het loopt het is een leuke hobby

liefs anke

6

les jolies tartes
dat is frans voor mooie taarten

INACTIEF