Onderwerp: Mijn eerste geboetseerde Hello Kitty die óp de taart komt zaterdag
Zaterdag viert mijn dochter haar 10de verjaardag en ze wilde er een Hello Kitty op.
Mijn eerste geboetseerde Hello Kitty
Lang leve You Tube en allerlei taartensite's!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste geboetseerde Hello Kitty die óp de taart komt zaterdag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zaterdag viert mijn dochter haar 10de verjaardag en ze wilde er een Hello Kitty op.
Mijn eerste geboetseerde Hello Kitty
Lang leve You Tube en allerlei taartensite's!!!

Ik vind 'm echt heel mooi gelukt Heb je 1 bepaalde site waar je m vandaan hebt? Of overal 'n beetje?
lief hoor!
Dank jullie wel!!.
Dit is het filmpje van You Tube waar ik hem vandaan heb.
En ik ben écht geen ster in boetseren dus kun je nagaan hoe goed het filmpje wel niet moet zijn dat zelfs ík het kan
Wauw wat is ze mooi geworden!!!!! 
Ik vind hello kitty heel leuk
wow, super. Het lijkt alsof het een plastic speeltje is van Hello Kitty
Wat mooi gelukt joh, zal je dochter heel blij mee zijn
Oh, dank jewel!
Oh, hartstikke mooi gemaakt zeg !!!
Heel strak! Ik zou zo geloven dat het een gekocht poppetje was... Leuk jurkje ook.
Deze is echt heel mooi geworden. 
Zo dat heb je goed gedaan, wat een mooie en lieve Hello Kitty!
Knap zeg, ik ga het filmpje 's bekijken, want dat wil ik ook wel kunnen! 
Deze vind ik nou echt lijken. 
heel leuk

het is een schattepetatje hoor !
Geweldig mooi gedaan zeg
Ik ga ook een Hello Kitty proberen te boetseren vandaag.
Mijn dochter is Maandag 1 jaar dus kan Hello Kitty bovenop haar taart niet ontbreken he?
Ben blij dat er een duidelijk filmpje op you-tube staat ookal is het in het spaans hahaha.
Ik hoop dat het mij ook gaat lukken.
Maar complimenten voor die van jou en ook de verjaardagstaart vond ik heel mooi voor je dochter 
Een super leuke hello kitty!
Ik wil er ook graag een maken voor op een stapeltaart van 26 en 20 cm. Denk je dat hij hier mooi oppast?
Het filmpje is echt erg handig, maar snap alleen de gewichten niet! Je hebt toch geen 1750!! gr fondant gebruikt?!?! Hopelijk kun je me hierbij helpen!
wat een schatje en goed gelukt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste geboetseerde Hello Kitty die óp de taart komt zaterdag