1

Onderwerp: Bruidstaart barok maar ook modern.

Ik ben net beginnend en moet eind van de zomer een bruidstaart maken. Om te oefenen heb ik een dummie gemaakt. De stijl heb ik zelf bedacht. Zij vonden het precies bij hun passen met een paar kleine aanpassingen. Wat vinden jullie? Misschien nog tips?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CQVIS3DF.jpg

Re: Bruidstaart barok maar ook modern.

ow super!

Groetjes Natasja!

3

Heel mooi!!!
Zou ook echt mijn stijl zijn.
De onderkant oogt wat druk. Maar zo is de uitsteker natuurlijk he.

Groetjes Marianne

4

Uitsteker?
Nee hoor, ik heb alles geprint en met de hand uitgesneden!

MarianneB schreef:

Heel mooi!!!

5

heel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6 Laatst bewerkt door Taartenmarie (24-04-2010 21:11)

JannieM schreef:

Uitsteker?
Nee hoor, ik heb alles geprint en met de hand uitgesneden!

MarianneB schreef:

Heel mooi!!!

Waaaahhh, waar heb je dat zo strak mee gedaan dan?  Ik heb altijd van die lelijke randjes die ik met mn vingers nog een beetje strak moet strijken. Ben blijkbaar nog een stuk meer beginner dan jij.
Ik vind het een super taart (dummy :D  )

Life is what you bake it.

7

Toen ik deze foto zag dacht ik eerst dat je de Stephen Benison uitstekers had gebruikt. Misschien een idee om daar de bruidstaart mee uit te steken? Scheelt je een hoop uit knippen en met de hand snijden.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

8

heel leuk zo bij elkaar........... :)

G.I. Jane schreef:

Toen ik deze foto zag dacht ik eerst dat je de Stephen Benison uitstekers had gebruikt. Misschien een idee om daar de bruidstaart mee uit te steken? Scheelt je een hoop uit knippen en met de hand snijden.

Dit scheelt (zeker voor een beginnend taartenmaakster, je moet al zo veel aanschaffen) een hoop geld  ;)

Life is what you bake it.

10

erg mooi dat zwart - wit , knap dat je dat zo uit kunt snijden met de hand, ik ben nergens zonder uitstekers

11

Wow met de hand uitgesneden wat een geduld moet je daar voor hebben en een hele vaste hand neem ik aan............super knap hoor, ik heb wel wat uitstekers van Stephen Benison, het waren eerlijk gezegd de eerste die ik kocht........... :)

12

Ik heb een oefentaart gemaakt om te kijken of ik het zou kunnen en hoe het zou lijken. Ik heb geen uitstekers gebruikt omdat ik iets anders wilde dan de standaard Bennison (hoewel die wel mooi zijn maar vrij prijzig). Heb alles geprint en met de hand uitgesneden.
Op wat kleine aanpassingen mag ik de taart eind dit jaar echt maken. Misschien heeft iemand nog tips.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CQVIS3DF.jpg

13

mooi gedaan!!!

wat een werk zeg zonder uitstekers

Liefs, Zanoni

14

Ik vind het erg mooi gedaan, maar persoonlijk wat druk. Ik zou óf de 'ijsbloemen' doen of de zwarte patronen.

15

Mooi gedaan............maar wat is het verschil of anders ten opzichte van deze: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=94859  :think:

16

Karin09 schreef:

Mooi gedaan............maar wat is het verschil of anders ten opzichte van deze: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=94859  :think:

Volgens mij is het dezelfde taart, dus ik ga even de topics samenvoegen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

17

prachtig

18

Ik vind de rand ook erg mooi geworden, hoe heb je dat gedaan? En ik zou ook of de zwarte versiering of de lace bloemen (of deze in het zwart) doen. Wat voor een kleine aanpassingen moest je eigenlijk doen aan de taart?

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

19

Marianne schreef:
Karin09 schreef:

Volgens mij is het dezelfde taart, dus ik ga even de topics samenvoegen :)

Sorry, beginnersfoutje!

20

G.I. Jane schreef:

Ik vind de rand ook erg mooi geworden, hoe heb je dat gedaan? En ik zou ook of de zwarte versiering of de lace bloemen (of deze in het zwart) doen. Wat voor een kleine aanpassingen moest je eigenlijk doen aan de taart?

De rand heb ik gemaakt met de sugargun. Het vierkantje en deze dan een beetje rollen. De aanpassingen zijn nog meer rode rozen en een bovenlaag extra met een bruidspaartje. Verder ben ik het er ook wel over eens dat de onderste een beetje te veel/groot is.

21

ik vind hem heel mooi en strak.persoonlijk zou ik het zwarte motief overal hetzelfde maken. Maar ik zou het nooit zo mooi kunnen als jij.  :thumb:

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

22

heel mooi

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

23

Als ik de foto van een afstandje bekijk dan zie ik in de bovenste een gezichtje. De middelste vind ik het leukst.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.