1

Onderwerp: Voor Mega Indi..

een Mega Mindy.. Al 100 keer gezien, zeker dit plaatje.. Maar ik had geen zin in kleine priegel dingen vandaag.. En m'n nichtje voor wie deze taart was vond hem toch wel heel erg mooi  :D

Gevuld met chocolademousse, chocoladepasta en aardbeienjam.. Bekleed en versierd met marsepein..

http://94.100.118.183/936050001-936100000/936096801-936096900/936096865_5_xt9c.jpeg

http://94.100.115.199/936050001-936100000/936097101-936097200/936097176_5_E-MJ.jpeg

2

Re: Voor Mega Indi..

super kleuren, geweldig

3

Leuk hoor, zeker met al die sterren!

4

ook al hebben we er veel gezien, vind deze erg leuk qua kleur! springt van mijn scherm af. en hij is mooi gepuzzeld!! :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

5

mooie vrolijke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Ik vind het ook een mooie taarten!!!! En die ogen ..... waouh!!!!

Groetjes,
An

7

Vind hem heel leuk zo............ :)

8

Bedankt meiden..

Hij smaakte ook wel..  :+

9

Al is het plaatje al vaker voorbij gekomen vind deze ogen toch echt heel mooi gemaakt en ook de kleuren van de taart zijn heel mooi!

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

10

ik vind het een Mega Mooie!! Die kleuren spatten van het scherm!

Pluk de dag.......bak een taartje!!!!

11

Prachtig!!  :Y

12

supermooi gemaakt, en die kleuren zijn geweldig

13

wow, mag ik vragen hoe je die ogen zo hebt gekregen?

14

Nog niet vaak zo'n mooie MM gezien!!
Supergepuzzeld en retestrak!  :thumb:

*mijn leven is een geordende chaos*

Erg leuk :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

16

laurah12 schreef:

Ik heb eerst twee gaten gemaakt waar de ogen moesten komen, daarna het wit op maat gesneden, toen de pupillen erop gelegen en die eerst uit het wit gehaald.. Daarna twee blauwe rondjes in het wit, een zwarte stip erop en daarna de witte twinkeling..

Beetje vaag verhaal zo..  :s Heb helaas geen foto's gemaakt van toen ik bezig was, maar weet zeker dat je bij de how to's op dit forum kunt zien hoe deze soort ogen bij tinkerbel worden gemaakt..

17

Heel erg mooi en super leuke kleuren! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

18

Dootjuh schreef:
laurah12 schreef:

Ik heb eerst twee gaten gemaakt waar de ogen moesten komen, daarna het wit op maat gesneden, toen de pupillen erop gelegen en die eerst uit het wit gehaald.. Daarna twee blauwe rondjes in het wit, een zwarte stip erop en daarna de witte twinkeling..

Beetje vaag verhaal zo..  :s Heb helaas geen foto's gemaakt van toen ik bezig was, maar weet zeker dat je bij de how to's op dit forum kunt zien hoe deze soort ogen bij tinkerbel worden gemaakt..

Dat is dus het verschil ik heb steeds alle rondjes op elkaar gelegd en niet eruit gesneden, waardoor de mijne stapeloogjes zijn. Volgende keer doe ik het op jouw manier. Bedankt voor de uitleg.