Onderwerp: Een verjaardags- en een bedanktaartje
Ik ben nog lang niet tevreden genoeg over mijn taarten, maar ik merk wel dat ik snel leer wat wel en niet te doen.
Ik moet vooral leren om niet op te korte termijn taarten te willen maken..
Dat brengt alleen maar frustratie met zich mee. Én ik moet leren fatsoenlijke foto's te maken van mijn baksels. Anyway, hier dan mijn taarten van de afgelopen weken.
Een boltaartje voor de buurvrouw om te bedanken dat ze ons voorgedragen heeft bij de woningbouwvereniging voor haar huis. We mogen 1 juni in haar woning trekken (tuin en extra slaapkamer)! Gevuld met frambozen-perzikjam en frambozenpudding.

En een verjaardagstaartje voor mijn vriend die snel-snel af moest voordat de visite kwam. Hij is historicus en heeft een fascinatie voor Napoleon. Ik had Napoleon de dag ervoor gepuzzeld (voor het eerst), maar dat ging niet helemaal zoals gepland. Ik was bijna klaar en ging even kijken op de computer welk kleurtje het vest moest krijgen. Toen ik terugkwam zag ik dat één van onze katten de hoed en de laarzen had opgevroten en over en paar delen had gekwijld. Aaaargh! Ik had al niet mijn dag... Een aantal delen waren nog wel te redden, al had Nappies linker-jasdeel wel wat vlekjes. Maar goed, mijn vriend was heel blij en hij smaakte lekker! Gevuld met tobleronemousse en frambozen-perzikjam.

Bedankt voor het kijken!