1

Onderwerp: chocosticks

ik ben al een tijdje op zoek naar de chocosticks die gebruikt worden bij een stapel taart als deuvels maar ik kan ze nergens vinden.
weet iemand waar die te koop zijn?

Re: chocosticks

hoi,

volgens mij gebruiken er heel veel mensen of rietjes die je opmaat knipt en anders die afteraicht stiks verkrijgbaar bij albertheijn

3

super de boer verkoopt chocosticks.. olifanten tanden en girafen nekken (koekjes) kan je ook gebruiken.  Voor extra stevigheid kit kat stukken.

4

Aldi, Lidl hebben ze ook. En ik heb ze laatst bij de Xenos gevonden...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

bij de jumbo hebben ze van die smurfenstokjes, 3 rode doosjes met smurfen erop in 1 pak
(niet de witte knetter nemen want die zijn minder stevig vind ik)

Alles goed???? nee 3 fout

6

En smurfen stokjes bij de Jamin. Let wel op dat je niet die met 'knetter' hebt, want die vinden veel mensen niet lekker.

7

Heb gister gestapeld met de chocoladestokjes van de xenos..ik vond dat echt geen succes! Zakte allemaal scheef en de onderste taart zakte dus een beetje in. Ik zou dikkere gebruiken dus.

8

Je kan ook kittekat nemen ;)

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

9

Ik koop ze altijd bij de Albert Heijn.

Groetjes Helma

10

Ik gebruikte ook eerst altijd choco sticks maar vind ze toch ook niet echt stevig...

Ik heb daarom ook een goeie snoeischaar gekocht en bij de bouwmarkt kun je voor een paar centen van die ronde latjes kopen in dezelfde dikte van chocosticks (je hebt ze in alle diktes) en die kun je heel gemakkelijk afknippen met de schaar! Stukke goedkoper en stukke veiliger  :Y

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

11

Ik kreeg laatst het verzoek om te stapelen met pure chocolade en heb toen de mikadosticks van lu daarvoor gebruikt.
Stevig en heb via die taart nu een aantal nieuwe binnengekregen die allemaal de mikado erin willen