1

Onderwerp: Een snel vraagje over invriezen

Hoi!

Het zal ongetwijfeld ergens staan (heb een poging gedaan met zoeken) maar kan het zo snel even niet vinden  :s .
Ik wil cc's invriezen, maakt het nog uit waarin je ze in de vriezer doet? Een zak, een plastic doos...
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!

2

Re: Een snel vraagje over invriezen

Brittebol schreef:

Hoi!

Het zal ongetwijfeld ergens staan (heb een poging gedaan met zoeken) maar kan het zo snel even niet vinden  :s .
Ik wil cc's invriezen, maakt het nog uit waarin je ze in de vriezer doet? Een zak, een plastic doos...
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!

Ik doe ze altijd in een zakje in de vriezer!
Je staat trouwens in de verkeerde rubriek met je vraag, zal het even voor je melden!  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

severn schreef:

Je staat trouwens in de verkeerde rubriek met je vraag, zal het even voor je melden!  ;)

Dank je wel voor je snelle antwoord! als je ze dan ontdooit, doe je dit dan als ze in het zakje zitten, of haal je ze er eerst uit?
En oeps... ik was er al bang voor dat het in de verkeerde rubriek stond  :o

4

Brittebol schreef:
severn schreef:

Dank je wel voor je snelle antwoord! als je ze dan ontdooit, doe je dit dan als ze in het zakje zitten, of haal je ze er eerst uit?
En oeps... ik was er al bang voor dat het in de verkeerde rubriek stond  :o

In het zakje ontdooien, anders drogen ze uit.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

de show-off rubrieken zijn om je creaties te showen, niet voor vragen.

Via 'profiel' bovenin de oranje balk kun je via 'bekijk eigen onderwerpen' zien waar je topics zijn.

[move]---> Taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

ik vries ze altijd in in een ziplock zakje (van IKEA) , zet ze met zakje en al in de koelkast om te ontdooien. IDEAAAAL!