1

Onderwerp: Houdbaarheid taart?

Hoi Dames,
Kan ik een taart maken (met fondant of marsepein) op woensdag of donderdag en dan zaterdag eten?
Geen idee hoelang dit goed blijft in de koeling.
Nog een vraag, wat is makkelijker werken fondant of marsepein?
Alvast bedankt voor je reactie.

2

Re: Houdbaarheid taart?

Hoi Daro,

Een taart is vers natuurlijk het lekkerst!  ;)
Maar donderdag maken en zaterdag eten is geen probleem hoor, hou hierbij wel rekening met je vulling en waar je hem moet bewaren.
Marsepein is volgens mij wel iets makkelijker om mee te werken maar ik moet wel zeggen, iedereen heeft zijn eigen persoonlijke voorkeur!

Succes met je taart!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

Denk dat je vraag beter in een andere rubriek past. Rapporteerd je even.

Als antwoord op je vraag. Ik zeg geen probleem. Zolang je de taart goed gekoeld bewaard.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Sorry, ik had gehoopt dat ik goed zat  :P  kan ik m zelf ook naar de juiste verplaatsen? En naar welke moet de vraag dan?

5

Daro schreef:

Sorry, ik had gehoopt dat ik goed zat  :P  kan ik m zelf ook naar de juiste verplaatsen? En naar welke moet de vraag dan?

Ik vermoed taartdeco algemeen, maar de modjes hier verplaatsen het wel mocht het nodig zijn....service van de zaak ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Owke bedankt!

7

Als ik dan toch weer een beetje online ben, kan ik net zo goed weer een beetje voorzichtig gaan modden ;)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

(tnx voor het melden dames ;))

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag