Onderwerp: mijn eerste stapeltaartje, waar ik best trots op ben...
Hey dames,
dacht, ik ga maar even oefenen.
Ik ga nl binnekort een grote stapeltaart maken voor 100 man (bruidstaart.
Verbeterpunten zijn zeker welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste stapeltaartje, waar ik best trots op ben...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hey dames,
dacht, ik ga maar even oefenen.
Ik ga nl binnekort een grote stapeltaart maken voor 100 man (bruidstaart.
Verbeterpunten zijn zeker welkom
Je foto's zijn niet te zien!
Oh nu wel
nu wel..
Ziet er errug leuk uit!!!
leuk^^ mooie roosjes.
misschien zijn ze nog mooier als ze gedust zijn.
(maar ik wou dat ik zulke mooie, ongescheurde, kon maken)..haha
ik zou nog wel als tip geven om te proberen de taarten even hoog te krijgen. dat is namelijk nog mooier als je ze stapelt.
leuke mat trouwens? welke is dat?
succes
wat de mat betreft het is een gracefull vines??? En ik vind hem ook de leukste aanschaf van alles.
De taarten even hoog krijgen is idd een verbeterpunt, maar ik ben een beginner en doe het met allerlei bakvormen. ik had de onderste misschien kunnen ophogen met bakpapier.
En wat bedoel je precies met dusten, wat is dat?
De bovenste taart van de stapel is erg mooi, lekker hoog , lekker strak en de afwerking met die mat super mooi, de roosjes zien er ook heel goed uit, vind alleen persoonlijk de onderste van de stapel niet helemaal mijn smaak zo met die blaadjes rand, maar dat is mijn gevoel erbij........
Heel leuk !!
Ik vindt die mat erg mooi !!
ik heb eigenlijk alleen de zelfde tips onderste proberen zelfde verhouding te maken als bovenste. en de blaadjes vind ik ook niet heel erg leuk. verder wel heel mooi gemaakt. vooral de mat vind ik mooi. moet die zelf ook echt aanschaffen.
leuk taartje!!
Leuke stapel, mooie kleuren zeg, vooral van je roosjes!
Ik kan me aansluiten bij de reacties m.b.t. de hoogte van je taarten en de blaadjesrand. En misschien kun je nog bij je roosjes proberen om de blaadjes wat dunner te maken (kan heel goed met een balltool op een kussentje of sponsje) en dan de eerste 2 helemaal om je kegeltje in het midden vouwen, zodat je dat niet meer ziet. Ik vind dit altijd een fijne uitleg voor roosjes:
http://www.youtube.com/watch?v=E4Sfgfnz … playnext=1
Succes ermee!
kan me ook aansluiten bij sommige tips.
maar voor een eerste stapel vind ik hem
kan me ook aansluiten bij sommige tips.
maar voor een eerste stapel vind ik hem
thanks!
Hij is prachtig!
Verder het zelfde als hierboven.
Misschien een parelrand ipv blaadjes?
Hier en daar een of twee rozen aan de onderkant?
En bakvorm verhogen werkt prima hoor!
Ik spray de bakvorm altijd in met bakspray (olie in een spuitbus) En dan plak ik het bakpaper er zo tegen aan.
Succes!
Oja, als je de roosjes heeeel dun wil krijgen dan kun je ze ook met flowerpaste maken. Heb ik toen ook gedaan voor een bruidstaart. Ze zijn dan net echt. Maar ze zijn dan wel minder lekker om te eten.
Maar het was toch alleen maar voor de sier...
ok en flowerpaste is ook op kleur te maken naar wens?heb nog nooit mee gewerkt
Ja, hoor. Ik heb toen witte gekocht en daar rode kleurstof doorheen gemengd. het is wel wat stugger, dus je moet goed kneden.Waar je wel even om moet denken is dat het heel snel hard wordt. Dus echt goed je restjes onder de huishoudfolie. En goed dun rollen. Je kunt ook met zo'n tool met zo'n bolletje er aan je bloemblaadjes op zo'n matje bewerken. Dan lijkt het nog echter.
ok dank voor je tips, ga het zeker uitproberen.
is het ook beter om er bv strikken mee te maken?
Oh, dat weet ik niet. Maar ik denk het niet hoor.
Het is echt speciaal voor bloemen, dat wel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste stapeltaartje, waar ik best trots op ben...