1

Onderwerp: Dit was stressen..

Hemel.. wat een dag (en nacht)!!

Mijn dochtertje van anderhalf lag de hele week in het ziekenhuis en er stond een taart op bestelling voor vandaag.
De mama van de jarige meid had graag een geboetseerde Tinkerbell gezien op de taart maar omdat ik er pas vannacht kon beginnen met bakken en boetseren was het een hels karwei. Tink was dwars en droogde niet zoals het moest vandaar dat ik veiligheidshalve overgeschakeld ben op een puzzelplaatje.

http://www.mijnalbum.be/Foto-GNRNGWKM.jpg
http://www.mijnalbum.be/Foto-8R4R33YT.jpg

De onderste taart is een gewone biscuit gevuld met frambozenmousse.
De bovenste taart is een chocoladebiscuit gevuld met mascarpone, witte chocolade en aardbeien en een laagje aangevette slagroom

De geboetseerde Tink zag er een beetje miserabel uit.. Hier komt ze!!
http://www.mijnalbum.be/Foto-DYRX6JNC.jpg

De taart werd net afgehaald en mama als de jarige leken er alvast blij mee... en dan nu RUST!!

2

Re: Dit was stressen..

Hij is mooi geworden, hoor! Hoop dat het inmiddels weer wat gaat met je kindje...

3

pfffffff waar je tijd en zin in hebt...................toont wel klasse moet ik zeggen...
Alles gaat goed nu met je dochtertje neem in aan ?!!!

4

Leuke Tinkerbell stapel! Hoe gaat het met je dochtertje?

5

Heel mooi gedaan en knap van je dat je hem afgemaakt heb zeer professioneel  :thumb: soms kan het ook afleiding zijn .

Maar het allerbelangrijkste gaat het nu dan wat beter met je dochertje ?

6

dank je voor de leuke reacties!!

Mijn dochtertje is sinds haar geboorte heel vaak ziek en heeft veel problemen.
Deze week werd ze opgenomen in een universitair ziekenhuis (zo'n 70 km van bij ons thuis) om allerhande onderzoeken uit te voeren. Er werd gastroparese (sterk vertraagde ledeging van de maag) vastgesteld in combinatie met een atypicshe verborgen reflux (waarbij ze het eten ahw inademt) en dat geeft op zich dan weer aanleiding tot luchtweginfecties en longontstekingen. Daarvoor krijgt ze nu opnieuw medicatie maar wellicht moeten we er ook van uit gaan dat ze suikerziekte heeft. Dit moet echter nog bevestigd worden, maar heel veel symptomen wijzen wel in die richting.

Het was een helse week met de hele tijd heen en terug rijden en de zorg voor onze andere kindjes (dochter van 6 jaar en een zoontje van 4 jaar).

Ondertussen is de kleinste opnieuw ziek..  :s

7

en dan ondertussen ook nog tijd nemen om een taart te maken... Een hobby kan ontspannend zijn....maar soms ook niet he ? Ik vind je tinkerbell oplossing een hele mooie taart geworden en daar zou elke moeder blij mee zijn denk ik....de jarige vast ook...

suc6 met de jongste thuis..beterschap

8

respect hoor, om zulk mooiwerk af te leveren, onder zoveel stress
sterkte met je kindje(s)

9

jeetje meid, dat voorzie je dan niet en dan ook nog taarten maken. Je hebt er een mooie taart van gemaakt! De geboetseerde Tinkerbell is wat aan de zware kant :D  maar ze is verder wel lief!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

10

Jeejjj wat een verhaal over je dochtertje! Zo'n stuk stress en dan ook nog zo'n taart maken! Petje af hoor!
Heel veel sterkte toegewenst

Respect hoor!! Sterkte met je dochtertje

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

12

mooi hoor. sterkte met je dochtertje

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

13

hele mooie taart  :thumb:
en sterkte met alles

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl