1

Onderwerp: Wit!

Voor vandaag mocht ik deze bruidstaart maken!
Wel leuk weer eens een taart met vooral wit.
Ze hadden zelf een topper op locatie en ik twijfel of ik de foto met of zonder topper op mijn site zal zetten..wat vinden julllie?

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EXVCUUWQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PP6N8N4F.jpg

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

2

Re: Wit!

Ik vind hem erg mooi!
De topper vind ik persoonlijk niet mooi dus zou hem zelf zonder op je site zetten.

3

wow wat een mooie creatie  :thumb:
Vind hem eerlijk gezegd zonder de topper mooier.

Cake makes your smile !!!

4

Geweldig mooie taart en helemaal wit is inderdaad weer 's wat anders voor/van je! En om op je vraag terug te komen: ik hou zelf niet van plastic op taarten, zonde van je mooie werk.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5 Laatst bewerkt door monique53 (23-04-2010 19:53)

WOW. Ik vind het zonder prachtig, en met vind ik ook wel lekker kitscherig (heeft ook wel wat vind ik)

Als ik er weer naar kijk vind ik dat er op de 1e foto iets mist. Je had het gemaakt met oog op de topper die ze er zelf op zouden zetten, en zo ziet de taart er ook uit. Er moet nog iets bovenop.

Vandaar dat ik het MET topper op je site zou zetten.

6

Schitterende taart en absoluut zonder topper op je site........ O-)

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

7

Ah super.
Ik houd van die bijna geheel witte taarten
Vind het moeilijk, vind met beiden leuk
Denk dat het zonder topper wel toegankelijker wordt
Ik zou dus kiezen voor degene zonder topper

A new hobby, a new challenge

8

Ik vind 'm zonder mooier (dan kijk je meer naar de taart) maar wat Monique zegt, is ook weer waar. Om verschillende taarten te laten zien op je site is ook wel weer iets voor MET topper te zeggen....

En weet je wat ik nog mooier zou vinden? De cakedrum kleiner te houden (dezelfde aantal cm afwijken als verspringing in de taart) en deze meebekleden!
Gezien jouw profesionaliteit en bijbehorend prijsniveau vind ik dat er wel bij horen (het is maar een tip hoor, geen aanval)  ;)

Groet, Jolanda

9

mooie taart mooi gemaakt leuk ontwerp en ik zou kiezen voor met topper!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

10

Jol321 schreef:

Ik vind 'm zonder mooier (dan kijk je meer naar de taart) maar wat Monique zegt, is ook weer waar. Om verschillende taarten te laten zien op je site is ook wel weer iets voor MET topper te zeggen....

En weet je wat ik nog mooier zou vinden? De cakedrum kleiner te houden (dezelfde aantal cm afwijken als verspringing in de taart) en deze meebekleden!
Gezien jouw profesionaliteit en bijbehorend prijsniveau vind ik dat er wel bij horen (het is maar een tip hoor, geen aanval)  ;)

Misschien plaats ik hem wel met en zonder haha.
Ik vind een beklede cake drum ook 100 keer mooier en er is maar 1 reden waarom ik dat weinig doe....en dat is omdat het onzettend onhandig is met vasthouden mensen die de taarten op komen halen zetten meestal hun duimen er in en zelf bij de trouw taarten heb ik al een paar keer gezien dat ze gewoon niet goed opletten vandaar eigenlijk...dus als je daar tips voor hebt heeel graag  :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

11

Hij is mooi  :Y

Mijn eerste reactie was zonder topper, omdat ie afleidt van de taart, maar na alle andere meningen, dacht ik 'ja dat heeft ook wel een punt', hmmmmm, sorry geen goede hulp dus  :s

12

Ik vind hem ook erg leuk met topper.

Groetjes, Elly

13

Heel erg mooi die zonder topper vind ik het mooiste maar inderdaad wel wat kaal om dat de rest best met veel versierd is de stijl en kleuren vind ik echt prachtig misschien nog even iets maken wat je er los op kan
leggen voor een nieuwe foto ;)  :thumb:

Mooi Charissa!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

15

hij is weer super; ook zonder topper, maar idd is de bovenkant dan erg kaal, (kun je er geen strik op photoshoppen???)

Groetjes, Dorothea.

16

er mooie taart maar ik zou hem zonder topper plaatsen

17

Suuuper mooi!!!

Met topper, want ik mis iets bovenop. Zonder topper is ie zo leeg!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

18

Prachtige taart!
Zonder vind ik mooier, maar idd er mist wel wat.
Ik kom er ook niet uit...

This too shall pass!

19

Ik vind m helemaal geweldig!
Heb je niet ergens nog een paar witte rozen liggen?
De topper vind ik idd ook niet mooi en zonder mist hij inderdaad een beetje wat. (liever zonder topper dan met hoor, maar jou kennende heb je vast we een kastje met wat rozen op voorraad :lol: )
Die zou ik even op de taart bovenop doen en kijken of t wat is. Of 1 grote.

20

Of flans even zo'n mooie witte strik uit je mouw, kan misschien ook wel net ff het puntje op de i zijn ;-)

21

prachtig! ik ben voor zonder topper, gewoon omdat ik die toppers niet mooi vind.. :/
(en nu maar hopen dat deze mooie witte taart niet weer 'per ongeluk' ergens opduikt.... :S )

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

22

Mooi wit is niet lelijk en mét topper ook niet :) Ik ga dus voor mét.

23

ik vind je taart erg mooi en die topper is zo afschuwlijk dat hij bijna weer mooi wordt.

24

Vind hem geweldig mooi,  maar zonder topper wat kaal, ik zou er een andere topper op photoshoppen als je dat kunstje machtig bent........... :)

25

Ik vind de taart zonder topper mooier (ben niet zo van de "toppers"), maar ben het wel met de anderen eens dat er dan iets mist. Moeilijk dus...Maar je stapel is super!