Re: Oh wat jammer, deze moet op! :D
Geen woorden voor zo mooi!
Groetjes Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oh wat jammer, deze moet op! :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geen woorden voor zo mooi!
Hihi, geinspireerd op mijn taart? Wauw, wat een eer! Maar ik had het ook niet zelf bedacht hoor
Hij is erg leuk, en ik moest ook aan de aflevering van cakeboss van gisteren denken!
Prachtig!
Mooi ontwerp en zeer mooi gemaakt!
ook deze is weer prachtig Etty!
Heel erg mooi. Welke kleur blauw heb je gebruikt?
Hihi, geinspireerd op mijn taart? Wauw, wat een eer! Maar ik had het ook niet zelf bedacht hoor
Hij is erg leuk, en ik moest ook aan de aflevering van cakeboss van gisteren denken!
Toch was het jouw taart die ik me herinnerde De cakeboss aflevering had ik gisteren gemist, dus daar ben ik niet door geinspireerd geraakt.
En om de vraag hierboven te antwoorden. Sky Blue van Americolor
Ik heb de grote bloemen nog een beetje gedust met Jade lustre powder van Sugarflair om ze wat meer diepte te geven.
Ik ben helemaal in love!!! Wat een beauty!
Heb je die draperie in één stuk gedaan of in delen? En loopt het ook nog door naar de achterkant? Ziet er echt geweldig uit.
Ik ben helemaal in love!!! Wat een beauty!
Heb je die draperie in één stuk gedaan of in delen? En loopt het ook nog door naar de achterkant? Ziet er echt geweldig uit.
De draperie bestaat uit 3 verschillende stukjes vandaar de takjes en de bloemetjes, ik moest even iets wegwerken
Nee hij loopt niet door aan de achterkant, daar zitten een paar enkele bloemetjes op het "lint"
Hij wordt morgen toch aangesneden
Wauw, ik vind hem schitterend
Moooooi!
Heel mooi en zo snel ook..........
fantastisch
En het bewijs dat ie ook echt aangesneden is
Stond helaas net met de verkeerde kant richting de foto, maar ach, had ik ook maar een achterkant moeten maken
Foto van de vulling!
Hartstikke leuk zeg!
Hoe waren de reacties en heb je er al wat aan overgehouden dat je denkt??
Mooi hoor, geinspireerd door Cake Boss??
Jaaah, daar dacht ik ook gelijk aan! Hij is wel mooi, vooral die kleuren.
Hartstikke leuk zeg!
Hoe waren de reacties en heb je er al wat aan overgehouden dat je denkt??
De reacties waren echt hartstikke goed, alleen jammer dat er zo weinig opkomst was!
Denk wel dat ik er wat opdrachten aan over ga houden ja!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oh wat jammer, deze moet op! :D