1 Laatst bewerkt door Alexandra13 (09-04-2010 12:15)

Onderwerp: Thomas de trein taart Debbie Brown

Hi,

Ik wil over een tijdje de thomas taart maken uit het boek van Debbie Brown. Natuurlijk ben ik heel erg nieuwsgierig of iemand deze al gemaakt heeft en of het niet al te moeilijk is.
Tips zijn natuurlijk helemaal geweldig.

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes,
Alexandra

Re: Thomas de trein taart Debbie Brown

He, die ken ik nog niet volgens mij.... Ik moet er volgende week ook een maken en zoek nog een mooi voorbeeld! Dat wordt dus googelen...
Sorry dat ik je niet kan helpen :o

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

3

Mijn zoontje is er ook zot van maar hier heb ik me nog niet aan gewaagd en kan u dus helaas niet helpen.

4

Wat dachten jullie van deze?!?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XGKKVL3H-D.jpg

Is door mezelf gemaakt.

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

5

Hij is erg gaaf!

http://www.debbiebrownscakes.co.uk/workshop_pictures/2010/Thomas.jpg Ik ga hem in september maken, voor het eerst. Mijn enige tip wat 3D taarten sowieso betreft is... geen biscuit gebruiken. Cake werkt veel makkelijker!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Ik denk dat ik hem maar eerst in het klein ga maken.... die op de afbeelding en ook in het boek van Debbie Brown is echt super, maar volgens mij gaat mij dat nooit lukken  :s
De tip om cake te gebruiken ga ik zeker opvolgen. Wat ik ook wel eens gehoord heb is, ontbijtkoek... natuurlijk niet een hele taart maar als ik een klein thomas treintje ga maken denk ik wel geschikt.

7

Weet je dat groot in dit soort taarten meestal veel makkelijker is dan klein?! Als je het groot maakt, heb je veel minder priegelwerk, kun je rondingen gewoon uitsnijden en hou je (als je missnijdt) nog wat ruimte om te compenseren (maar je hem dus een beetje kleiner).

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

8

Glamour schreef:

Weet je dat groot in dit soort taarten meestal veel makkelijker is dan klein?! Als je het groot maakt, heb je veel minder priegelwerk, kun je rondingen gewoon uitsnijden en hou je (als je missnijdt) nog wat ruimte om te compenseren (maar je hem dus een beetje kleiner).

Ja daar zit zeker wat in! Dan maar een keer in het groot oefenen.... spannend :)